اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

سردار سلیمانی نماد فرهنگ ایران اسلامی بود

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا استان گلستان گفت: سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی نماد فرهنگ ایران اسلامی بود.

سردار سلیمانی نماد فرهنگ ایران اسلامی بود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان،‌ حجت‌الاسلام جعفر رعایتی ظهر امروز در مراسم باشکوه بزرگداشت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در کلاله اظهار کرد: سردار سلیمانی مخلصانه رضایت خداوند را در مسیر پر از جهاد و مبارزه‌اش در نظر گرفت و خداوند نیز محبت این بنده صالح خود را در دل مردم کشور و جهان اسلام قرار داد.

آمریکا یک سلیمانی را از ما گرفت اما بداند این مملکت صدها سلیمانی دارد

وی تصریح کرد: امروز مردم حق دارند با شهادت سردار سلیمانی توسط بزرگترین جنایتگر دنیا، آمریکای مستکبر خواستار انتقام قاطع باشند و قطعا این اتفاق در زمان و مکانی که آقا و ولی‌مان تعیین خواهند کرد، انجام می‌گیرد.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا استان گلستان گفت: آمریکا یک سلیمانی را از ما گرفت اما بداند این مملکت صدها سلیمانی دارد و ما نیز در تقویت جبهه مقاومت در مسیری که رهبر و ولی‌مان تعیین خواهد کرد، شیعه و سنی زیر پرچم ولایت به دنبال وحدت و عزت ایران بزرگ و جهان اسلام در تمام صحنه‌ها تا پای جان خواهیم بود.

انتهای پیام/2307/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول