اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

سردار سلیمانی مالک اشتر ولایت و سیدالشهدای مدافع حرم بود

امام جمعه شهرستان سلطانیه با تسلیت به رهبر معظم انقلاب و تقدیر از حرکت خودجوش و مردمی در برگزاری مراسمات تجلیل از سردار حاج قاسم سلیمانی گفت: سردار سلیمانی مالک اشتر ولایت و سیدالشهدای مدافع حرم بود.

سردار سلیمانی مالک اشتر ولایت و سیدالشهدای مدافع حرم بود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام عمران حسینی نسب ظهر امروز در مراسم بزرگداشت شهید سردار سلیمانی با تسلیت به فرمانده کل قوا و ولی امر مسلمین و تقدیر از حرکت خودجوش و مردمی در برگزاری مراسمات تجلیل از سردار حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: سردار سلیمانی مالک اشتر ولایت و سیدالشهدای مدافع حرم بود.

وی با اشاره به انواع مرگ اعم از مرگ آسان و دشوار، مرگ تن و قلب و ... مرگ افتخار آمیز، مجاهدت و شهادت در راه خدا را بالاترین نوع مرتبه مرگ دانست و افزود: سردار سلیمانی در حیاتش به بالاترین درجه نظامی رسیده بود و مماتش هم در بالاترین مرتبه که همان شهادت است، رقم خورد و به آسمانها عروج کرد.

امام جمعه سلطانیه به ویژگی‌های شخصیتی شهید حاج قاسم سلیمانی پرداخت و با بیان اینکه او یک شخصیت انقلابی و ولایتمدار بود، خاطرنشان کرد: انقلابی، محافظه کار و بی‌تفاوت نیست و مواضع انقلابی را صریح بیان می‌کند.

حسینی نسب با بیان اینکه شهید سردار سلیمانی چهره بین‌المللی مقاومت بود و لذا انتقام خون او هم باید بین‌المللی باشد، افزود: اولین انتقام باید از سوی دولت و رزمندگان عراقی باشد.

وی به عظمت شهید حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و با بیان اینکه ایشان اینقدر عظمت داشت که حیف بود بدست تکفیری‌ها به شهادت برسد، لذا به دست شقی‌ترین افراد و شیطان اعظم و به دستور ترامپ به شهادت رسید، تصریح کرد: این جنایت هم به پرونده جنایات آمریکا اضافه شد و قطعا انتقام همه جنایات آمریکا یک جا گرفته خواهد شد.

امام جمعه سلطانیه با بیان اینکه آمریکا هیچ شکی در انتقام ندارد و انتقام را قطعی می‌داند و شرایط امروز آمریکا، شبیه اعدامی منتظر اعدام است که زمان و مکان و چگونگی آن را نمی‌داند، تصریح کرد: آمریکا در وقت مناسب پاسخ پشیمان کننده و انتقام سخت دریافت خواهد کرد.

 انتهای پیام/73002/ق30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول