اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

حاجی بابایی: آمریکا پاسخ پشیمان‌کننده‌ای را به دنبال ترور حاج قاسم دریافت خواهد کرد

رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: آمریکا برای برون‌رفت از بن‌بست دست به ترور حاج قاسم زد اما امروز روابط بین ایران و عراق علیرغم همه توطئه‌ها عمیق‌تر شده و آمریکا پاسخ محکم و پشیمان‌کننده‌ای را به خاطر این رفتار تروریستی خود دریافت خواهد کرد.

حاجی بابایی: آمریکا پاسخ پشیمان‌کننده‌ای را به دنبال ترور حاج قاسم دریافت خواهد کرد

حمیدر ضا حاجی بابایی نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به حضور میلیونی مردم در تشییع پیکر شهید سلیمانی و دیگر همراهانش گفت: حضور گسترده مردم در مراسم تشییع پیکر شهید سپهبد قاسم سلیمانی و همراهانش آنقدر گسترده و وسیع بود که می‌توان گفت اکثریت مردم ایران در این مراسم حالا هر کدام به نحوی حضور داشتند.

وی افزود: این حضور میلیونی نشان‌دهنده آن است که شهید حاج قاسم سلیمانی در دل مردم جا داشت. مردم سلیمانی را به دلیل انقلابی‌ بودن دوست داشتند.

رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس اظهار داشت: محبوبیت سلیمانی به خاطر انقلابی‌ بودنش بود و مردم از صداقت و ایثارگری و در خدمت مردم بودن او حمایت می‌کردند.

حاجی بابایی خاطرنشان کرد: آمریکا با کار احمقانه خود در ترور حاج قاسم ریشه خود و ریشه رژیم صهیونیستی را از منطقه کند و همه ملت‌ها بیش از گذشته در برابر او خواهند ایستاد.

وی افزود: آمریکایی‌ها به خیال خود برای برون‌رفت از بن‌بست اقدام به ترور حاج قاسم سلیمانی کردند اما امروز ایران و عراق بیش از گذشته در کنار هم قرار گرفتند و پیوندشان عمیق‌تر شد و تمام توطئه‌هایی که در یکی دو سال گذشته در عراق و ایران توسط آمریکایی‌ها تدارک دیده شده بود، خنثی شد.

رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس اظهار داشت: پاسخ لازم به آمریکا به دنبال ترور حاج قاسم سلیمانی داده خواهد شد و این پاسخ و انتقام بسیار سخت و برای آمریکا پشیمان‌کننده خواهد بود.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول