اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

فارس من| بهترین گزینه برای ساخت جاده آبگرم انتخاب شود

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: برای ساخت دسترسی راه آبگرم باید بهترین گزینه انتخاب شود و برای شناخت این رویکرد اصولی، انتخاب مشاور اجتناب‌ناپذیر است.

فارس من| بهترین گزینه برای ساخت جاده آبگرم انتخاب شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، مخاطبان خبرگزاری فارس با ورود به سامانه «فارس من» که مطالبات و مشکلات مردمی را در سراسر کشور پیگیری می‌کند، با سوژه «جاده آبگرم سمنان سال‌هاست به حال خود رها شده؟» از مسؤولان پیگیری این موضوع را درخواست کرده‌اند.

در این سوژه آمده است: «ابتدای کنارگذر جاده سمنان به سمت فیروزکوه زیر پل مؤمن آباد از سال‌ها قبل، جاده‌ای حدود 10 تا 15 کیلومتر به سمت آبگرم تسطیح، خاک‌ریزی و زیرسازی و رها شده است»؛ خبرگزاری فارس این مسأله را پیگیری کرده است.

منوچهر فخری، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان با اشاره به برگزاری نشست بررسی راه دسترسی آبگرم در ساختمان شماره ۲ استانداری سمنان اظهار کرد: اجرای طرح‌های عمرانی در استان سمنان بدون توجه به رویه‌های سلیقه‌ای، بر اساس شاخص‌های فنی و کارشناسی انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: برای ساخت دسترسی راه آبگرم باید بهترین گزینه انتخاب شود و برای شناخت این رویکرد اصولی، انتخاب مشاور اجتناب‌ناپذیر است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان ادامه داد: تمامی راه‌های منتهی به آبگرم باید مورد بررسی قرار گیرد و با رویه کارشناسی در ارتباط با اجرای این طرح عمرانی بحث و تبادل‌نظر شود.

فخری با تأکید بر لزوم بررسی شاخص‌های فنی در اجرای طرح عمرانی در ساخت جاده دسترسی به آبگرم گفت: با رویکرد کارشناسی و فنی برای توسعه استان سمنان با اجرای طرح‌های عمرانی در استان تلاش می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: گروه کارشناسی برای ساخت راه دسترسی، مسائل فنی را برای ساخت جاده آبگرم مورد تجزیه و تحلیل قرار دهند.

به گزارش فارس؛ برخی کارشناسان عقیده دارند که عملیات تکمیل جاده آبگرم که بخش اعظمی از آن سال‌هاست انجام شده و از توپوگرافی مناسب‌تری نیز برخوردار است، به حال خود رها شده و مورد بهره‌برداری قرار نمی‌گیرد.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول