اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

احمدزاده: ملوان در پی بازگشایی پنجره نقل و انتقالاتی است

سرمربی تیم فوتبال ملوان انزلی گفت: درصورتی‌که پنجره نقل و انتقالاتی ملوان بار دیگر باز شود، تیم‌ را با جذب نفرات مدنظرمان تقویت می‌کنیم.

احمدزاده: ملوان در پی بازگشایی پنجره نقل و انتقالاتی است

محمد احمدزاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در انزلی با اشاره تلاش مدیران باشگاه ملوان برای بازگشایی پنجره نقل و انتقالاتی این تیم اظهار کرد: پژمان نوری و مازیار زارع تلاش زیادی برای حل مشکلات مالی ملوان از خود به خرج می‌دهند و نسبت به بازگشایی پنجره بسته نقل و انتقالاتی تیم مان در موعد مقرر ناامید نیستیم.

وی با بیان اینکه شش روز استراحت برای بازیکنان در پایان نیم‌فصل نخست در نظر گرفته شد، گفت: تمریناتمان را پس از پایان استراحت شش‌روزه از سر گرفتیم، تعدادی از بازیکنان در نیم‌فصل نخست از تیم جدا شدند و برای هماهنگی بازیکنان جایگزین نیاز به زمان داریم.

سرمربی تیم فوتبال ملوان انزلی با اشاره به اینکه ناهماهنگی بین بازیکنان در شروع نیم‌فصل دوم اجتناب‌ناپذیر است، تصریح کرد: ملوان در اواخر نیم‌فصل نخست به سبک و سیاق دلخواهمان دست پیدا کرد و هدفمان ادامه این سبک از بازی است.

احمدزاده با بیان اینکه خلأ موجود در تیم را با تمرین و ممارست پر خواهیم کرد، افزود: درصورتی‌که پنجره نقل و انتقالاتی ملوان بار دیگر باز شود، با جذب نفرات مدنظرمان تیم را تقویت کرده و باقدرت بیشتری در نیم‌فصل دوم به مصاف رقبا می‌رویم.

وی با تأکید بر تلاش مضاعف بازیکنان جوان ملوان در نیم‌فصل دوم تصریح کرد: درصورتی‌که پنجره نقل و انتقالاتی تیم مان باز نشود با بازیکنان فعلی به مسیرمان ادامه می‌دهیم.

انتهای پیام/۳۳۸۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول