اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

سهرابی: در حال رایزنی برای جذب بازیکن هستیم/ چند بازیکن خارجی مدنظر است

سرپرست باشگاه تراکتور گفت: برای جذب بازیکن جدید در حال رایزنی با باشگاه‌های آن بازیکنان هستیم.

سهرابی: در حال رایزنی برای جذب بازیکن هستیم/ چند بازیکن خارجی مدنظر است

میر معصوم سهرابی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: با توجه به نیم فصل لیگ برتر و یک هفته استراحت تیم، تمرینات تیم از روز یکشنبه آغاز شده و روز گذشته دومین جلسه تمرینی تیم تراکتور برگزار شد و امیدواریم در این فاصله 20 روزه تا شروع لیگ برتر کادر فنی بتواند هماهنگی‌های لازم در بین بازیکنان ایجاد و بازی‌های تدارکاتی برای تیم در نظر گرفته شده است و ما نیز تلاش می‌کنیم در پست‌هایی که مربیان احساس نیاز می‌کنند بازیکنان مدنظر را به تیم اضافه کنیم.

وی گفت: یک هفته فرصت برای نقل و انتقال زمان داریم و بازیکنانی که مدنظر کادر فنی است، مذاکراتش را با باشگاه‌های آن بازیکنان آغاز کردیم و منتظر جواب باشگاه‌ها هستیم و همان‌طور که می‌دانید در نیم فصل بازیکن آزادی وجود ندارد و تنها راه جذب بازیکن داخلی مذاکره با باشگاه‌ها بوده و در حال رایزنی هستیم.

سهرابی تصریح کرد: در مورد بازیکنان خارجی نیز فیلم چند بازیکن را کادر فنی در حال ارزیابی است و در صورت تائید مقدمات حضور این بازیکنان فراهم خواهد شد.

سرپرست باشگاه تراکتور در مورد وضعیت ساکت الهامی خاطرنشان ساخت: وی به عنوان سرمربی به کار خود ادامه داده و امیدوارم نتایج خوبی که در هفته‌های اخیر گرفته بود، ادامه یافته و بتواند با نتایج خوب هدفگذاری باشگاه محقق نماید.

انتهای پیام/60017/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول