اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

اشتغالزایی برای 1000 نفر با هنری به جا مانده از گذشتگان/ چرخ «پشم ریسی» در کرمانشاه به صدا درمی‌آید

معاون امور اقتصادی استاندار کرمانشاه، این استان را از قطب‌های مهم تولید پشم معرفی کرد و گفت: انتظار داریم که با اجرای طرح تولید پشم به نخ در روستاها و مناطق حاشیه‌ای، یک‌هزار شغل ایجاد کنیم.

اشتغالزایی برای 1000 نفر با هنری به جا مانده از گذشتگان/ چرخ «پشم ریسی» در کرمانشاه به صدا درمی‌آید

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، هدایت حاتمی امروز در جلسه بررسی و حل مشکلات مربوط به اجرای طرح مشاغل خانگی، اظهار داشت: این جلسه برای اجرا و حل مشکلات بخشی از اجرای زنجیره ارزش از پشم تا فرش است.

وی گفت: یکی از اولویت‌های ما در اجرای این طرح، استفاده از ظرفیت‌های بومی و اختراعات صورت گرفته در استان که می‌تواند در مشاغلی مانند پشم ریسی و ...کاربرد داشته باشند، است.

معاون امور هماهنگی استان کرمانشاه افزود: برای اجرای این طرح چهار راهبر تعیین شده که بتوانند با راهبری و راهنمایی متقاضیان این طرح، آن را به مرحله اجرا برسانند.

وی تصریح کرد: کرمانشاه از قطب‌های مهم تولید پشم است و انتظار داریم که با اجرای طرح تولید پشم به نخ در روستاها و مناطق حاشیه‌ای، تعداد هزار شغل ایجاد کنیم.

حاتمی با اشاره به بخش‌های دیگر این طرح، گفت: بخش‌های دیگر این طرح مانند، رنگرزی و تبدیل آن به فرش را نیز می‌توانیم به اجرا در بیاوریم که قطعا به اشتغالزایی مناسبی خواهد انجامید.

انتهای پیام/پ/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول