اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  راه و مسکن

ادامه توزیع کوپن فعالیت مهندسان ناظر/سازندگان حرفه‌ای از مصالح بی‌کیفیت استفاده نمی‌کنند

رئیس کانون سراسری انبوه‌سازان با تأکید بر اینکه اگر مرکز تحقیقات مسکن مدعی کاهش کیفیت ساخت و ساز است، نظارت خود را بیشتر کند،‌گفت: سازندگان دارای صلاحیت به هیچ وجه از مصالح ساختمانی غیراستاندارد استفاده نمی‌کنند.

ادامه توزیع کوپن فعالیت مهندسان ناظر/سازندگان حرفه‌ای از مصالح بی‌کیفیت استفاده نمی‌کنند

جمشید برزگر در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، در پاسخ به این سؤال که رئیس‌ مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی نسبت به کاهش کیفیت ساخت و ساز هشدار داده و اعلام کرده سازندگان با افزایش قیمت مصالح ساختمان از مصالح ارزان استفاده می‌کنند،‌گفت: اگر چنین اظهار نظری از سوی رئیس مرکز تحقیقات مسکن صورت گرفته، باید گفت که چرا این مرکز نظارتی در این زمینه و اینکه مصالح ساختمانی بی‌کیفیت تولید می‌شود، ندارد.

وی افزود: سازندگان و انبوه‌سازان مسکن که تولیدکننده مصالح ساختمانی نیستند، پس باید تولید مصالح ساختمانی استاندارد باشد.

برزگر با تأکید بر اینکه سازندگان مسکن از مصالح ساختمانی استاندارد استفاده می‌کنند، گفت:  برای بالا بردن کیفیت ساخت و ساز تنها نباید به کیفیت و استاندارد مصالح ساختمانی توجه کرد، بلکه باید نظارت عالیه در ساخت و ساز را هم افزایش داد.

رئیس کانون سراسری انبوه‌سازان تصریح کرد: سازندگان صاحب صلاحیت، هیچ گاه فعالیت‌های خود را با استفاده از مصالح ساختمانی ارزان و بی‌کیفیت زیر سوال نمی‌برند.

وی افزود: علاوه بر نظارت عالیه بر ساخت و ساز باید سازمان نظام مهندسی ساختمان به توزیع کوپن مهندسان ناظر دقت و توجه بیشتری داشته باشد.

انتهای پیام/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول