اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  سینما و تئاتر

«تیموتی شَلِمِی» باب دیلِن می‌شود

«تیموتی شَلِمِی» در نقش «باب دیلن» چهره مشهور موسیقی و برنده «نوبل ادبیات» ظاهر می‌شود.

«تیموتی شَلِمِی» باب دیلِن می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از ورایتی، «تیموتی شَلِمِی» در حال مذاکره برای بازی در نقش «باب دیلن» برای کمپانی فیلمسازی «فاکس سرچ لایت» است. این فیلم با عنوان «برقی شدن» به کارگردانی «جیمز منگولد» ساخته خواهد شد.

فیلم داستان شروع حرفه موسیقی «باب دیلن» و راهی که وی برای تبدیل شدن به یک اسطوره موسیقی فولک طی کرده، را روایت می‌کند.

سال گذشته میلادی سال کاری شلوغی برای شلِمِی بود. او در فیلم «زنان کوچک» ساخته «گرِتا گِرویگ» در نقش «لوری» ظاهر شد و همچنین در درام تاریخی «پادشاه» برای نت‌فلیکس بازی کرد. 

او امسال در فیلمی پرستاره با عنوان «تل‌ماسه» با حضور «ربکا فرگوسن»، «آسکِر آیزاک»، «جاش برولین»، «استلان اسکارسگارد»، «دِیو باتیستا»، «زندایا»، «جیسون موموآ» و «خاویِر باردِم» به کارگردانی «دنیس ویلِنوو» ایفای نقش خواهد کرد.

جیمز منگولد اخیرا با انتقادات جنجالی در مورد فیلمش «فورد در برابر فراری» با نقش‌آفرینی «مت دِیمون» و «کریستیَن بِیل» مواجه شد. این فیلم داستان تیم اتومبیل‌رانی فورد با هدایت «کارول شلبی» با بازی مت دیمون و راننده بریتانیایی «کن میلز» با بازی کریستین بِیل را روایت می‌کند که با طراحی یک اتومبیل مسابقه‌ای بسیار سرعتی قصد شکست دادن تیم افسانه‌ای فراری را در مسابقات «لو مانس» دارند. منگولد پیش‌تر نویسندگی فیلم سینمایی «لوگان» را انجام داده بود که برای اولین بار رکورد نامزدی فیلمی اَبَرقهرمانی لایو اکشن در بخش فیلم‌نامه اسکار را برایش ثبت کرد.

مهم‌ترین فیلمی که در مورد «باب دیلن» ساخته شده به سال ۲۰۰۷ و فیلم «من آنجا نیستم» برمی‌گردد. فیلمی بیوگرافی اما غیرمتعارف که ۶ هنرپیشه در آن حضور داشت و به شخصیت عمومی باب دیلن پرداخته شده بود. «کریستیشن بِیل»، «کِیت بلانشِت»، «مارکوس کارل فرانکلین»، «ریچارد ژار»، «هیت لجر» و «بن ویشا» در آن فیلم نقش‌آفرینی کردند. پیش از آن، مارتین اسکورسیزی مستندی با عنوان «مسیری به سوی خانه وجود ندارد» را کارگردانی کرد که به زندگی باب دیلن و تاثیر او بر موسیقی و فرهنگ می‌پردازد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول