اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  مسجد و هیئت

خاطره محمدرضا طاهری از روضه‌خوانی برای حاج قاسم بر بام حرم امام حسین(ع) +فیلم

محمدرضا طاهری مداح اهل بیت(ع) در جلسه عزاداری ایام فاطمیه هیأت مکتب الزهرا(س) به بیان خاطره‌ای از روضه‌خوانی برای حاج قاسم سلیمانی پرداخت.

خاطره محمدرضا طاهری از روضه‌خوانی برای حاج قاسم  بر بام حرم امام حسین(ع) +فیلم

به گزارش خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، محمدرضا طاهری مداح اهل بیت(ع) در جلسه عزاداری ایام فاطمیه هیأت مکتب الزهرا(س) به بیان خاطره‌ای از روضه‌خوانی برای حاج قاسم سلیمانی پرداخت.

وی اظهار داشت: روضه‌هایی زیادی برای حاج قاسم خواندم اما یک مرتبه، برای قرائت دعای عرفه در کربلای معلی حضور داشتیم که حاج قاسم با ما تماس گرفت و گفت: فلانی اگر خسته نمی‌شوی، می‌خواهم روضه‌ای برای ما بخوانی. در حالی که ایشان فرمانده همه ما بود، با حالتی متواضعانه از ما خواست تا روضه‌ای برای او بخوانیم و من گفتم این افتخاری برای من است که روضه برای شما بخوانم.

طاهری ادامه داد: به همراه جمعی به فراز گنبد حرم امام حسین(ع) رفتیم که دیدم حاج قاسم آن‌جاست و ابومهدی المهندس نیز در حال قرائت زیارت عاشورا بود. تمام حدود ۲/۵ ساعت که دعا و روضه خواندم، شانه‌های حاج قاسم می‌لرزید. روضه که تمام شد، حاج قاسم به ابومهدی گفت: جلو بایست تا نماز بخوانیم. او گریه کرد که قبول نمی‌کند اما سردار گفت من به تو می‌گویم و ما نماز به امامت ابومهدی خواندیم و در طول نماز هم حاج قاسم شانه‌هایش می‌لرزید.

این مداح اهل بیت(ع) اضافه کرد: به همراهانم گفتم، بی‌خود نیست تمام ابرقدرت‌ها از این مرد می‌ترسند. او به جای دیگری وصل است.

در ادامه محمدرضا طاهری به روضه‌خوانی برای حضرت زهرا(س) پرداخت که در این روضه نیز اشارتی به سردار رشید اسلام داشت.

فیلمی از این خاطره و روضه‌خوانی را اینجا ببینید:

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول