اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

حضور مردم در تشییع سردار سلیمانی و یارانش «همه‌پرسی مقاومت» بود

رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی با اشاره به حضور میلیونی مردم شهرهای مختلف در تشییع سردار شهید سلیمانی گفت: این حماسه حضور مردم معلوم کرد که راه مقاومت، راه درستی بود و این همه‌پرسی ملی در سطح کشور نشان داد که راه مقاومت، راه نجات و رستگاری است.

حضور مردم در تشییع سردار سلیمانی و یارانش «همه‌پرسی مقاومت» بود

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، سردار احمد وحیدی در تجمع بزرگ مردم شیراز در پاسداشت مقام والای سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، اظهار داشت: امروز روزی است که ملت ما در رسای مجاهدی بزرگ، مردی از جنس مردان که اسطوره بود، به میدان آمدند تا بگویند این انقلاب ماندنی و پایدار است.

وی با بیان اینکه این حضور بی‌بدیل، حقیقت وجود جامعه ما را نشان داد، افزود: این حقیقت مردم و جامعه است، حقیقتی که با انقلاب و اهل بیت (ع) عهدی جاودانه دارد.

رئیس کمیسیون دفاعی، امنیتی مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: این سردار دلیر، در زمانی به لقاء الهی پیوست که داعشِ ساخته دست استکبار، از بین رفت و سوریه را بعد از هشت سال مقاومت حفظ کرد و حزب الله را که امروز خاری در چشم صهیونیست است، تقویت کرد.

سردار وحیدی تاکید کرد: امروز ملت بزرگ عراق با قدرت در مقابل دشمن خود ایستاده‌اند.

وی با بیان اینکه مهم‌تر از همه اینکه رهبری بر مجاهدت‌های شهید سلیمانی مُهر تایید زدند، گفت: حتی رسانه‌های بیگانه هم لب به اعتراف حضور میلیونی مردم گشودند.

سردار وحیدی تصریح کرد: امروز خون مبارک شهید سلیمانی همه ناپاکی‌ها را از جامعه شست و تاریخ‌نویسان از این پس خواهند گفت که قبل از شهادت شهید سلیمانی و بعد از شهادت او چه شد، یعنی خون او مبدأ تاریخ شد.

وی بیان کرد: خون این شهید والامقام ریخته شد اما این اراده الهی بود که پرچم عزت در سراسر گیتی افراشته کرد. 

رئیس کمیسیون دفاعی، امنیتی مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه دشمنان گمان کردند که با شهید کردن او ملت دچار واهمه و دوگانگی می شوند، اظهار کرد: این دشمنان نادانان، امروز قاموس نابودی‌شان از گلوی خونین او به گوش می‌رسد.

سردار وحیدی بیان کرد: امروز دشمنان شرایط و عرصه را بر خود تنگ می‌بینند و مدام به دنبال این هستند تا مانع موضع‌گیری دیگر کشورها بر علیه خودشان شوند و آنچنان ترس همه وجودشان را فراگرفته که می‌گوید اگر شما پاسخ دهید، ما هم 52 نقطه فرهنگی را می‌زنیم.

وی بیان کرد: این حماسه حضور مردم معلوم کرد که راه مقاومت، راه درستی بود و این همه‌پرسی ملی در سطح کشور نشان داد که راه مقاومت، راه نجات و رستگاری است.

رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی اظهار داشت: شاید بودند افرادی که در راه مقاومت تردید داشته باشند، اما امروز همه مردم ما با همه سلایق و مذاهب آمدند که بگویند این حضور مهر تاییدی بر این است که این جریان مقاومت، یک جریان حق است و باید ادامه پیدا کند.

سردار وحیدی خاطرنشان کرد: امروز معلوم شد ما راهی بن بست در تعامل با استکبار جهانی داریم و هیچ سازشی با او نداشته و نداریم و نخواهیم داشت تا وجود آنان، اول از منطقه و بعد از جهان دفع و حذف شود.

وی تصریح کرد: مردم ما نشان دادند که آماده‌اند برای آغازی توفنده و پرشتاب و این حضور و این خون پاک که چنین حضوری را به ارمغان آورد، یعنی ملت ما یک انقلاب نو کرد و خود را برای 40 سال آینده آماده کرد.

رئیس کمیسیون دفاعی، امنیتی مجمع تشخیص مصلحت نظام در پایان یادآور شد: امروز شهید سلیمانی در قلب تمام ایرانیان، منطقه و جهان وجود خود را ایجاد کرد.

به گزارش فارس، مردم شهیدپرور، انقلابی و ولایتمدار شیراز امروز با برپایی اجتماعی بزرگ در حرم مطهر شاهچراغ (ع) در سوگ سردار رشید اسلام سپهبد قاسم سلیمانی به سوگواری پرداخته و با آرمان‌های این شهید و دیگر شهدای مقاومت تجدید پیمان کردند.

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول