اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  زنان و جوانان

پیام تسلیت رئیس شورای فرهنگی ـ اجتماعی زنان در پی شهادت سردار سلیمانی

رئیس شورای فرهنگی ـ اجتماعی زنان و خانواده با انتشار پیامی شهادت سردار سلیمانی را تسلیت گفت.

پیام تسلیت رئیس شورای فرهنگی ـ اجتماعی زنان در پی شهادت سردار سلیمانی

به گزارش گروه زنان و جوانان خبرگزاری فارس، زهرا آیت‌اللهی، رئیس شورای فرهنگی ـ اجتماعی زنان و خانواده  با انتشار پیامی شهادت سردار سرافراز را تسلیت گفت؛ متن این پیام به شرح زیر است:

«بسم الله القاصم الجبارین

إِنَّ اللَّهَ اشتَرىٰ مِنَ المُؤمِنینَ أَنفُسَهُم وَأَموالَهُم بِأَنَّ لَهُمُ الجَنَّةَ ۚ یُقاتِلونَ فی سَبیلِ اللَّهِ فَیَقتُلونَ وَیُقتَلونَ ۖ وَعدًا عَلَیهِ حَقًّا فِی التَّوراةِ وَالإِنجیلِ وَالقُرآنِ ۚ وَمَن أَوفىٰ بِعَهدِهِ مِنَ اللَّهِ ۚ فَاستَبشِروا بِبَیعِکُمُ الَّذی بایَعتُم بِهِ ۚ وَذٰلِکَ هُوَ الفَوزُ العَظیمُ

خداوند از مؤمنان، جانها و اموالشان را خریداری کرده، که (در برابرش) بهشت برای آنان باشد؛ (به این گونه که:) در راه خدا پیکار می‌کنند، می‌کشند و کشته می‌شوند؛ این وعده حقّی است بر او، که در تورات و انجیل و قرآن ذکر فرموده؛ و چه کسی از خدا به عهدش وفادارتر است؟! اکنون بشارت باد بر شما، به داد و ستدی که با خدا کرده‌اید؛ و این است آن پیروزی بزرگ! (سوره توبه آیه 111)

سردار شجاع و پرافتخار جهان اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی آسمانی شد. شهید سلیمانی فرمانده‌ بی‌نظیر جبهه مقاومت و اسطوره شجاعت و دفاع از مظلومان جهان، بعد از سال‌ها تلاش و مجاهده سحرگاه جمعه 13 دی ماه توسط بالگردها و موشک‌های آمریکایی به شهادت رسید.

او که عمری جان بر کف در راه خدا به مجاهده پرداخته بود، همیشه آرزوی این زمان را داشت و چه زیبا فرمودند ولی امر مسلمین که «باید همینگونه شهید می‌شد» گوارا باد بر تو ای سردار بزرگ اسلام.

اما آمریکای جنایتکار و هم پیمانان او بدانند خون مقدسی که با شهادتی بزرگ به زمین ریخته می‌شود قطعاً برکات زیادی برای تمام انسان‌ها، امت اسلام و ملت ایران خواهد داشت.

از صدر اسلام تاکنون و بخصوص در این چهل سال بعد از انقلاب هرگاه پرچم سرداری به زمین افتاده سرداران زیادی آن پرچم را برداشته و به راه او ادامه داده‌اند.

انقلاب اسلامی ایران از این نمونه‌ها کم ندیده است. هفتم تیر سال 1360 در یک چشم بر هم زدن آیت‌الله بهشتی و 72 تن از بزرگترین سرمایه¬های نظام را از ما گرفتند. هشتم شهریور سال 1360 رئیس جمهور و نخست وزیر محبوبمان را شهید کرده‌اند. در هشت سال دفاع مقدس چه سلیمانی‌هایی جان خود را بر دست گرفته و برای حفظ اسلام و ایران جنگیدند و شهید شدند. امروز نیز شهادت ذوالفقار قاسم سلیمانی داغ بزرگی را بر سینه همه مسلمانان جهان گذاشت ولی دشمن بداند که راه او ادامه دارد.

امروز مادرهای شجاع و با ایمان در ایران و سراسر جهان قاسم سلیمانی¬هایی را در دامان پاک خود می‌پرورانند که با اتکال به خدا زمینه‌ساز ظهور حضرت ولی عصر (ارواحنا فدا) خواهند شد.

شورای فرهنگی ـ اجتماعی زنان و خانواده شهادت این سردار رشید جهان اسلام و فرمانده‌ بی‌نظیر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به حضرت ولی عصر (عج الله فرجه الشریف) و نایب بر حقش حضرت آیت‌الله خامنه‌ای و همه آزادگان جهان و خانواده محترم و گرامیش تبریک و تسلیت عرض می‌نماید و از خداوند متعال صبر جمیل برای همسر گرامی و فرزندان عزیز و سایر بازماندگان طلب می¬کند و علو درجات برای آن عزیز سفر کرده مسألت می‌دارد.»

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول