اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

خروش تویسرکان با فریاد «نه سازش نه تسلیم، انتقام، انتقام»

مردم تویسرکان با حضوری سرشار از شور و شعور در تجلیل از بزرگ‌مرد حماسه‌ساز ایران‌زمین سردار دل‌ها، سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی «نه سازش نه تسلیم نبرد با آمریکا» را با بغض در گلو و چشمان اشکبار فریاد زدند.

خروش تویسرکان با فریاد «نه سازش نه تسلیم، انتقام، انتقام»

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، ظهر امروز مردم همیشه در صحنه و ولایی تویسرکان با همراهی امام جمعه، فرماندار و  سایر مسوولان در بزرگداشت شهید سردار حاج قاسم سلیمانی با شور و شعوری وصف‌ناپذیر حضوری تاریخی داشتند.

رستاخیز مردم تویسرکان در مصلی امام خمینی(ره) محل اقامه نماز جمعه امروز بی‌مانند بود، در این آیین دکلمه زیبای از یکی از دانش‌آموزان و سروده‌ای شاعر پیشکسوت تویسرکان در وصف سردار دل‌ها، سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی اجر شد سپس مداح اهل بیت(ع) سلیمانی در بزرگداشت این سردار به مداحی پرداخت و مردم ولایتی این دیار بر سینه زدند.

پس از این آئین مردم همراه مسوولان از مصلی در محکومیت جنایت استکبار در به شهادت رساندن سردار حاج سلیمانی و همرزمان ایشان در جبهه مقاومت با شعارهای کوبنده «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «مالک اشتر علی شهادت مبارک»، و... تا میدان امام خمینی(ره) را راهپیمایی کردند.

 

امام جمعه تویسرکان در جمع راهپیمایان با اشاره به اینکه سردار حاج قاسم سلیمانی سرباز ولایت و ذوب در ولایت بود اظهار کرد: سردار سلیمانی ولایی بودن افتخارش بود.

حجت‌الاسلام مرتضی موحدی شهادت سردار دل‌ها، دل همه ما را سوزاند، به نحوی که وصف و ثبتش با هیچ قلم و دوربینی ممکن نیست تاکید کرد: این سردار بزرگ پیرو سیره اباعبدالله(ع) و مطیع ولایت فقیه بود برهمین اساس جاودان شد.

وی با اشاره به اینکه بزرگ بودن این سوز از گریان شدن چشمان ولایت می‌توان درک کرد افزود: سردار یک عمر برای عزت اسلام و ایران مجاهدت کرد، سردار دل‌ها مرد عمل بود نه شعار.

امام جمعه تویسرکان با بیان اینکه سردار سلیمانی مردانه مجاهدت کرد و خداوند تاج عزت را در دنیا و آخرت به ایشان داد تاکید کرد: امروز مردم ایران یکپارچه با دلی پر از امید به خداوند، تحقق شعار «نه سازش، نه تسلیم، انتقام انتقام» را سر دادند همان‌طور که ولایت فرمودند انتقام سختی در انتظار اسرائیل و آمریکای جنایتکار است.

وی با اشاره به توطئه استکبار و همدستانش برای ضربه زدن به دین خدا و تفرقه‌افکنی به ایران و عراق تصریح کرد: سردار سلیمانی با اطاعت از فرمان ولایت و با اخلاص توطئه آمریکا و اسرائیل را در منطقه نقش بر آب کرد.

موحدی با تاکید بر اینکه شهادت سرداران جبهه مقاومت و همرزمانشان منجر به وحدت ایران و عراق شد اتحادی که هیچ گاه گسسته نخواهد شد ادامه داد: امروز شهادت سردار سلیمانی ضمن اثبات حقارت بیش از پیش آمریکا به دنیا، انسجام و وحدت جبهه مقاومت و آزادی‌خواهان جهان را بیشتر از هر زمان دیگر کرد.

وی با اشاره به اینکه آن عده‌ای قلیل نانجیب که دم از کرنش به آمریکا می‌زنند به جای انتقام، با اسلام و قرآن غریب هستند بیان کرد: دنیا و بعضی از مسوولان ترسو بدانند که این ملت حسینی دلاورمردانه در مقابل دشمن می‌ایستند.

امام جمعه تویسرکان با اشاره به اینکه طبق تاکید موکد قرآن کریم استکبار پیمان‌شکن است، پس باید با سران کفر بجنگید اظهار کرد: برخی می‌گویند گرفتن انتقام سبب جنگ جهانی می‌شود در حالی که قرآن می‌فرماید اگر شما مستحکم، ایستادگی کنید خداوند ترس را در دل دشمنان قرار ‌می‌دهد و شما پیروز خواهید بود؛ اما اگر به دشمن نرمش نشان دهید آن زیاده‌خواه و بر شما مسلط می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه پیام خروش حماسی مردم در مراسم تجلیل و بزرگداشت سردار حاج قاسم سلیمانی آشکارا خواهان اجرای «نه سازش نه تسلیم، نبرد با آمریکا» است تاکید کرد: امروز با شهادت این سردار و همرزمان جبهه مقاومت در ایران، منطقه و حتی جهان «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» برای گرفتن انتقام سخت از استکبار جهانخوار فراگیر شده است.

در پایان سخنرانی با محوریت امام جمعه مسوولان و مردم خواسته به حق «نه سازش نه تسلیم نبرد با آمریکا» را فریاد زدند و در سوگ و ماتم شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی نشستند.

امروز در تاریخ حماسه‌سازی مردم تویسرکان بار دیگر ماندگار شد،کوچک و بزرگ، پیر و جوان و همه و همه آمده بودند و به مذاکره و سازش «نه» گفتند و خونخواهی سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی را فریاد زدند؛ البته با بغض در گلو و اشک‌های حلقه زده در چشمانشان.

انتهای پیام/89010

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول