اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

شهید سلیمانی قهرمان مبارزه با پدیده شوم صهیونیستی ـ آمریکایی داعش بود

معاون امور اقتصادی و توسعه استانداری کردستان گفت: شهید سپهبد سلیمانی فرمانده مبارزه با تروریسم افراطی‌گری و قهرمان مبارزه با پدیده شوم صهیونیستی ـ آمریکایی داعش بود.

شهید سلیمانی قهرمان مبارزه با پدیده شوم صهیونیستی ـ آمریکایی داعش بود

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حسین فیروزی پیش از ظهر امروز در مراسم تشکیل اولین مجمع خیرین دانشگاه فرهنگیان کردستان که در محل سالن جلسات این دانشگاه برگزار شد، ضمن تسلیت به مناسبت شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد: شهید سپهبد سلیمانی فرمانده مبارزه با تروریسم افراطی‌گری و قهرمان مبارزه با پدیده شوم صهیونیستی ـ آمریکایی داعش بود.

وی افزود: مردم همیشه در صحنه استان کردستان همراه با  ملت آگاه و بیدار ایران  جنایات هولناک آمریکا را محکوم کردند که مهمان یک کشور  را با نقض حاکمیت سرزمینی اینگونه ترور و به شهادت می‌رسانند و این مصداق بارز ترور یک دولت است.

 معاون امور اقتصادی و توسعه استانداری کردستان با بیان اینکه خون پاک نزد خداوند متعال حرمت دارد، ادامه داد: از بامداد روز جمعه با شهادت سردار سلیمانی ژئوپولتیک منطقه در حال تغییر است و  ملت بزرگ ایران در جواب  به این اقدام شوم با حضور  یکپارچه و انسجام خود پاسخ و انتقام سختی را به صهیونیسم و آمریکا دادند و  این امر موجب وحدت بیشتر ملت ایران و ملت‌های مسلمان و همه آزادگان جهان شده است.

فیروزی تصریح کرد: مجلس عراق با هوشیاری کامل در عرض کمتر از یک ساعت خروج نیروهای آمریکایی از عراق را صادر کرد و از لحظه به بعد حضور نیروهای امریکایی در عراق را غیر قانونی و نقض حاکمیتی سرزمین یک کشور اعلام کرد که عضو سازمان بین‌المللی و مشروعیت بین‌المللی دارد که این امر پاسخ سخت دیگر به دشمنان و آمریکایی‌ها بود.

وی عنوان کرد: آمریکا برای حضور در خاورمیانه هفت تریلیون دلار با اهداف اقتصادی و حفظ امنیت اسرائیل و آمریکا ولی با نام حقوق بشر، حمایت از دموکراسی و حق حمایت از مردم با این لفاظی‌ها هزینه کرد.

معاون امور اقتصادی و توسعه استانداری کردستان کاهش تعهدات برجام توسط ایران را از دیگر پاسخ‌های جمهوری اسلامی ایران به آمریکا نام برد و گفت: امید است رهایی ملت‌های مظلوم و مسلمان از چنگال صهیونیسم‌ها رقم خورده باشد.

فیروزی با بیان اینکه در اندیشه‌های متعالی بشر همیشه رسیدن به جامعه آرمانی مدنظر بوده است، یادآور شد: برای دستیابی به جامعه آرمانی رفتار عادلانه مبتی بر مردم سالاری و اندیشه مشارکتی لازم است که این امر از مدرسه و نهادهای آموزشی شکل می‌گیرد.

وی مهم‌ترین سرمایه‌گذاری برای توسعه کشور را از دیدگاه محققین و صاحب‌نظران در نهاد آموزش و پرورش عنوان کرد و  افزود: سرمایه‌گذاری برای تربیت یک معلم کارآمد  و حرفه‌ای  یک کار اساسی و بنیادی برای رسیدن به جامعه آرمانی است که این مهم با اندیشه پویا محقق خواهد شد.

 معاون امور اقتصادی و توسعه استانداری کردستان گفت: همانگونه در ساخت مسجد جزو استان‌های برتر کشور هستیم به این امر هم باید مبادرت ورزیم که کمک به گسترش فضای دانشگاه فرهنگیان برای پرورش معلم حرفه‌ای و توانمند که تاثیر بزرگی در تربیت و پرورش نسل آینده دارد امری ضروری است.

فیروزی با اشاره به اینکه تربیت معلم یعنی سرمایه‌گذاری جهت توسعه کشور و رسیدن به جامعه مطلوب که رعایت حقوق انسانی در آن مورد توجه است، به هم‌افزایی دولت و خیرین برای تربیت معلم حرفه‌‌ای تاکید کرد و گفت :  دولت در این حوزه خیرین را حمایت می‌کند.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول