اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  علم و فن آوری جهان

رباتی که بسته‌ها را تحویل می‌دهد+تصاویر

یک شرکت استار‌ت‌آپ به تازگی یک ربات بسته بندی ساخته که می‌تواند بسته‌ها را به خوبی انسان‌ها بسته‌بندی کند.

رباتی که بسته‌ها را تحویل می‌دهد+تصاویر

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از فاکس نیوز، نمایشگاه علم و فناوری CES ۲۰۲۰ به طور رسمی از امروز افتتاح شد. این نمایشگاه از ۷ تا ۱۰ ژانویه سال جاری میلادی در شهر لاس وگاس ایالات متحده آمریکا برای عموم  برگزار می‌شود و میزبان شرکت‌های بزرگ و غول‌های تکنولوژی متعددی در جهان است.

«Agility Robotics» استارت‌آپ آمریکایی روز دوشنبه اعلام کرد: رباتی به تازگی ساخته که می‌تواند بسته‌بندی‌ها را تحویل دهد؛ این ربات اکنون در حال فروش است. 

این دستگاه به عنوان Digit شناخته می‌شود و اندازه و شکل یک انسان کوچک است و می‌تواند جعبه‌هایی با وزن حداکثر 40 پوند را حمل کند.

این شرکت براساس وب سایت خود معتقد است که Digit را می‌توان در طیف وسیعی از موارد از جمله در لجستیک ، انبارها یا بازرسی صنعتی قرار داد.

دمیون شلتون، مدیرعامل شرکت استارت‌اپ آمریکایی به سایت ورج گفت: این ربات که می‌تواند برخی از عملیات‌ها را به طور خودکار انجام دهد، با قیمت مناسب در دسترس خواهد گرفت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول