اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

نویسنده کتاب پایی که جا ماند: ابطال تفکر«کدخدا باوری »با خون سردار شهید سلیمانی

نویسنده کتاب«پایی که جا ماند» با بیان اینکه خون حاج قاسم سلیمانی برکات فراوان دارد، افزود: خون حاج قاسم تفکر کدخدا باوری را باطل می‌کند.

نویسنده کتاب پایی که جا ماند: ابطال تفکر«کدخدا باوری »با خون سردار شهید سلیمانی

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، سید ناصر حسینی امروز در مراسم وداع و تشییع نمادین سردار شهید سلیمانی در دهدشت، با بیان اینکه عاشورا درس تکلیف‌گرایی داد، اظهار داشت: حاج قاسم این درس را به خوبی آموخت و شخصیتی تکلیف‌گرا بود.

وی با اشاره به اینکه نظام سلطه در پی حکمرانی بر همه حکومت‌هاست، افزود: کسی خیال نکند یزید زمان ما را رها می‌کند خیال نکند حتی اگر ملت انقلابی نباشد نطام سلطه او را رها می‌کند.

نویسنده« پایی که جا ماند» تصریح کرد: تحریم امروز حمله به نان ما و نه جان ما است امروز جامعه ما عاشورایی شده و زنان تفکر عاشورایی دارند.

حسینی با بیان اینکه حاج قاسم انسان‌های بزرگ پرورش داده، اخلاص این بزرگ مرد را از رازهای محبوبیت و نفوذ در دل‌ها خواند و خطاب به ژنرال پترائوس گفت: اگر مرد بودی در میدان با حاج قاسم می‌جنگیدی.

وی ادامه داد: یک نظامی برجسته‌ای در جنگ از دست دادیم که وقتی نقشه می‌کشید دارای ذهن منظم، خلاق و مبتکر بود این نظامی آنقدر توان و تحلیل دارد آنقدر ذوب در خداست که پیش پوتین می‌نشیند و او را قانع می‌کند در جبهه مقاومت علیه داعش بجنگد.

یادگار دفاع مقدس تصریح کرد: آرزوی امام که آرزوی رهبری نیز است تشکیل هسته‌های مستضعفین در اقصی نقاط عالم بود ما برای ملت آزادیخواه و نطام ضد سلطه در این زمینه کوتاهی کردیم.

حسینی بیان داشت: حاج قاسم این ملت‌ها و گروه‌ها را به مرحله اقناع‌سازی می‌رساند خیلی‌ها گفتند سوریه را تمام کنیم اما حاج قاسم شاهکار نطامی و فکری خود را ثابت کرد و کمر شیطان و نظام سلطه را به زمین مالید.

وی در ادامه گفت:طی 62 سال عمر چهار دهه عمر با عزت در دو جبهه مبارزه با بعثی دیروز و در دوران دوم مبارزه با داعش مقاومت کرد و ضمن انسجام مبارزه در جهان باعث نهادینه شدن فرهنگ مقاومت شد.

وی در توصیف سردار سلیمانی بعد از شهادت تصریح کرد: خون حاج قاسم اندازه عمرش یا به عنوان یک فرمانده ارشد و برجسته تاثیرگذار در میدان خونش در جامعه تاثیر دارد.

حسینی گفت: باید کتاب نوشت برای تاریخ بعد از شهادت حاج قاسم، باید از خون نوشت خیلی‌ها نمی‌دانند خون چقدر تاثیر دارد.

جانباز دفاع مقدس تصریح کرد: خون حاج قاسم تفکر اتکا به کدخدا به جای خدا را باطل می‌کند.

وی ادامه داد: اگر چند تا آدم عاقل اطراف ترامپ باشد به او بگویند شهید قاسم به مراتب خطرناک‌تر از سپهبد سلیمانی است.

حسینی با بیان اینکه برکات خون سردار شهید سلیمانی را خواهیم دید، به تصمیم خروج نیروهای نظامی آمریکا از عراق اشاره کرد و افزود: برای اولین بار ملت ایران به دنبال انتقام سخت هستند کی سراغ داشتید ملت یکپارچه  خونخواهی کنند.این خون به جایی رسیده که ملت آزادیخواه جهان منتقم حاج قاسم‌اند این خون ثابت می‌کند با دست خالی و سلاح ایمان دشمن را زمینگیر می‌‌کنیم.

وی با اشاره به گزافه‌گویی ترامپ مبنی بر اینکه اگر ایران حمله کند ما به 52 نقطه فرهنگی ایران حمله می‌کنیم، گفت: ما باید به ازای ۲۱۹ هزار و به ازای بیش از 20 هزار شهیدی که سازمان منافقین از ما گرفتند از شما خون بگیریم.

انتهای پیام/82016

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول