اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

ربیعی‌فر: با هدف کسب پیروزی در لیگ به میدان می‌رویم/ کارت مربیگری‌ام صادر نشده بود

سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان با بیان اینکه این تیم با هدف پیروزی در تمامی مسابقات به میدان می‌رود، گفت: تیممان بازی به بازی پیش می‌رود و عدم حضور بنده بر روی نیمکت به دلیل صادر نشدن کارت مسابقه بوده است.

ربیعی‌فر: با هدف کسب پیروزی در لیگ به میدان می‌رویم/ کارت مربیگری‌ام صادر نشده بود

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، مازیار ربیعی‌فر در پایان دیدار داماش مقابل رایکا در جمع خبرنگاران با اشاره به استارت داماش با پیروزی در دور برگشت رقابت‌های لیگ یک اظهار کرد: پیروزی داماش را به بازیکنان، هواداران و خانواده حاجی‌پور مالک باشگاه تقدیم می‌کنم، مالک باشگاه در این شرایط سخت اقتصادی یک‌تنه در پی حل مشکلات مالی باشگاه بوده و کار سختی در پیش دارد.

وی با تأکید بر بازی پایاپای رایکا بابل مقابل داماش در طول ۹۰ دقیقه خاطرنشان کرد: با حضور نظرمحمدی در رأس کادر فنی تیم بابلی، این تیم پیشرفت قابل‌توجهی داشته و بازی خوبی مقابل داماش به نمایش گذاشت.

سرمربی تیم فوتبال داماش با بیان اینکه داماش بازی به بازی پیش می‌رود و به جدول توجهی ندارد، افزود: با توجه به اینکه به‌تازگی تمریناتمان را آغاز کرده‌ایم پیروزی مقابل رایکا شیرین بوده و جایگاهمان در جدول را بهبود بخشیدیم، در تمامی مسابقات با تمام توان به میدان رفته و هدفمان پیروزی در تمامی مسابقات برای شادی دل هواداران است.

ربیعی‌فر با بیان اینکه عدم صدور کارت باعث حضور در سکو بوده است، گفت: قرارداد رسمی بنده به‌عنوان سرمربی و مصطفی حاجتی به‌عنوان مربی با تیم فوتبال داماش گیلان ثبت‌شده است و پس از صدور کارت در بازی هفته نوزدهم روی نیمکت حضور پیدا می‌کنم.

به گزارش فارس، تیم فوتبال داماش گیلان در هفته هجدهم رقابت‌های لیگ یک در دربی شمال مقابل رایکا بابل به پیروزی دو بر یک رسید.

انتهای پیام/۳۳۸۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول