اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

حاج قاسم سلیمانی عمار جبهه مقاومت و قهرمان ملی است

یک کارشناس مذهبی عنوان کرد: حاج قاسم سلیمانی عمار جبهه مقاومت و قهرمان ملی است و تا قیام قیامت الگویی برای همه آزادی خواهان جهان خواهد بود.

حاج قاسم سلیمانی عمار جبهه مقاومت و قهرمان ملی است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، حجت‌الاسلام صابری اراکی، کارشناس مذهبی عصر امروز در مراسم بزرگداشت شهید سپهبد سلیمانی که در مسجد امام خمینی(ره) قزوین برگزار شد با بیان اینکه تولد شخصیت مهمتر از تولد جسم است، اظهار کرد: بر همین اساس تولد جسم علی(ع) در ۱۳ رجب در خانه کعبه است اما تولد شخصیت و تکامل او در غدیرخم رقم میخورد.

وی افزود: استفاده از لفظ تبریک و تسلیت در پیام مقام معظم رهبری بعد از شهادت سپهبد قاسم سلیمانی نیز اشاره‌ای به همین تولد است بدین معنا که تبریک برای شهادت به معنای تبریک برای تولد شخصیت و تسلیت آن نیز برای فقدان جسم شهید در میان ما است.

حجت‌الاسلام صابری اراکی با اشاره به اینکه شهادت مرگ نیست بلکه حیات است و شهدا حیات آفرین هستند، اضافه کرد: شهادت به‌قدری زیباست که تنها عاشقان خدا آرزوی رسیدن به آن را دارند.

وی تصریح کرد: دشمن درکی از شهادت و عظمت این رویداد بزرگ ندارد و از همین رو دیوانه‌ای چون ترامپ از لفظ کشتن استفاده می‌کند.

این کارشناس مذهبی با اشاره به جمله‌ای از حاج قاسم سلیمانی تأکید کرد: انسان تا شهید نباشد شهید نمی شود و بر همین اساس است که امیرالمومنین بعد از ضربت خوردن فزت و رب الکعبه سر می‌دهد و رستگاری را در این مرگ و شهادت می ببیند.

وی گفت: حاج قاسم سلیمانی ۴۱ سال از عمر خود را در جهاد و در برابر دشمنان تا دهان مسلح سپری کرد و در این مسیر خدایی فکر کرد و خدایی عمل کرد.

حجت‌الاسلام صابری اراکی اظهار کرد: این سردار بزرگ اسلام در مسیر خود از ولی امر خود نه تنها پیشی نگرفت بلگه عقب هم نماند و در هر شرایطی  امر ولی خود را اطاعت گفت.

وی با بیان اینکه سردار سلیمانی همیشه سعی کرد در هر صحنه مورد نیاز در کنار مردم باشد، افزود: در زلزله و سیل کنار مردم است و در زمانی که داعش توسط استعمار پیر انگلیس ایجاد می شود در میدان مبارزه حضور دارد.

این کارشناس مذهبی عنوان کرد: حاج قاسم سلیمانی عمار جبهه مقاومت و قهرمان ملی است و تا قیام قیامت الگویی برای همه آزادی خواهان جهان خواهد بود.

وی بیان کرد؛ حاج قاسم خواب راحت را از چشمان استکبار ربوده بودو فکر می‌کردند که بعد از شهادت او راحت خواهند خوابید اما بعد از شهادت او هرگز خواب به چشم هایشان نخواهد آمد

حجت‌الاسلام صابری اراکی با بیان اینکه امروز تمام مظلومان عالم در همه جهان برای بزرگ سرباز و سرلشگر مدافع مظلومان سوگ هستند، اضافه کرد:عشق به سردار سلیمانی مذهب، گروه و قومیت نمی‌شناسد.

 

برجام مقدس نبود بلکه جبهه مقاومت مقدس بود

وی تأکید کرد: برجام مقدس نبود بلکه جبهه مقاومت مقدس بود و برجام را خدا به ما نداد بلکه حاج قاسم سلیمانی را خدا به ما داد.

این کارشناس مذهبی یادآور شد: حاج قاسم سلیمانی با توکلی که بر خدا داشت و خداگو و خدانگر بود، در بازی سیاست وارد نشد و فقط می‌دانست که این انقلاب باید حفظ شده و از خون شهدا و آرمانهای انقلاب محافظت شود.

وی با اشاره به اینکه از این پس اجازه سازش و مذاکره و معاهده‌های جدید با نظام سلطه و استکبار را نخواهیم داد، اضافه کرد:  با تمام قدرت مسیر مقاومت و حاج قاسم سلیمانی را ادامه خواهیم داد.

حجت‌الاسلام صابری اراکی با بیان اینکه حاج قاسم همواره به مسؤولین می‌گیفت از دشمن نترسید و مردم را هم نترسانیدتأکید کرد؛ امروز ادامه راه حاج قاسم با مقاومت در برابر نظام سلطه و استکبار ممکن خواهد بود.

وی در پایان با بیان اینکه انتخابات نزدیک است و همه باید هوشیار باشیم، یادآور شد: کشور نیاز به نمایندگان شجاع دارد و باید با کمک هم مجلسی انقلابی، ولایی و جهادی تشکیل دهیم.

 

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول