اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

مدیر الجزیره در ایران: سپاه می‌گوید مرحله جدیدی آغاز کرده؛ مرحله زدن مستقیم پایگاه‌های آمریکا

مدیر شبکه الجزیره در ایران می‌گوید، به گفته مشاور سپاه پاسداران ایران، این کشور مرحله جدیدی در منطقه آغاز کرده و آن، زدن مستقیم پایگاه‌های آمریکاست.

مدیر الجزیره در ایران: سپاه می‌گوید مرحله جدیدی آغاز کرده؛ مرحله زدن مستقیم پایگاه‌های آمریکا

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «عبدالقادر الفایز» مدیر دفتر شبکه الجزیره در تهران، در ویژه برنامه پوشش اخبار واکنش ایران به اقدام تروریستی آمریکا، «حمید رضا مقدم فر» مشاور سپاه پاسداران به نکته مهمی اشاره کرد و گفت، این اقدام ایران قبل از هر چیز «اهانت» مستقیم ایران به آمریکا بود.

الفایز به نقل از مقدم‌فر گفت، موشک‌های ایران مستقیما به اهداف خود اصابت کرد و پدافند آمریا در مقابله با موشک‌های آمریکا شکست خورد. 

مدیر الجزیره گفت، ایران می‌گوید فقط گام اول در پاسخ به ترور سردار قاسم سلیمانی را برداشته است. در این مرحله البته نشانه‌ای به چشم نمی‌خورد که ایران بخواهد گام‌های دیگر را بردارد. 

الفایز به نکته دیگری در گفت‌وگوی مقدم‌فر اشاره کرد و گفت، ایران اعلام کرده است که اگر هر حمله‌ای از کشورهای همسایه توسط آمریکا انجام شود، این امر واکنش مسقتیم ایران را خواهد داشت و نکته حساس اینجاست که ایران (مثل آمریکا) اعلام نکرده که اگر کسی کشته شود واکنش نشان می‌دهد، بلکه اگر تعرضی به ایران شود، واکنش نشان می‌دهد. 

مدیر الجزیره در تهران گفت، از پاسخ ایران و از نامه‌ای که برای سازمان ملل فرستاد، نشان داد که پاسخ ترور را اکنون داده و در این مرحله دنبال چیز بیشتری نیست.

بامداد چهارشنبه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای از اجرای حمله موشکی نیروی هوافضای سپاه به پایگاه آمریکایی عین الاسد در غرب عراق خبر داد و اعلام کرد که این عملیات در انتقام از ترور سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و یارانش انجام شد.

انتهای پیام/ص  

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول