اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

پدافند قم در جایگاه نخست ایران

پدافند استان قم بدون باخت و با کسب نتایج بسیار خوب بالاتر از دیگر رقبا در جایگاه نخست مسابقات لیگ برتر کبدی مردان باشگاه‌های کشور ایستاد.

پدافند قم در جایگاه نخست ایران

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، بعد از موفقیت‌های پرفروغ دهه 1380 کبدی قم در مسابقات لیگ برتر و دسته اول باشگاه‌های کشور که با چند قهرمانی‌ و نتیجه ارزشمند همراه بود، از شروع فصل 1398 لیگ برتر کبدی مردان ایران، بار دیگر قمی‌ها شاهد حضور یک تیم مدعی قهرمانی به نمایندگی از این استان در بالاترین سطح رقابت‌های باشگاهی کشور هستند.

این تیم به نام رعد پدافند هوایی قم امسال یکی از هشت تیم حاضر در مسابقات لیگ برتر کبدی به شمار می‌رود، تیمی که چند مهره ارزشمند ملی‌پوش و کبدی‌کار شاخص را در ترکیب خود دارد و استعدادها و نخبه‌های کبدی قم به همراه مربیان قمی با تجربه و شناخته شده این رشته نیز در آن حضور دارند.

رعد پدافند هوایی قم در پایان نیم‌فصل نخست لیگ برتر کبدی بالاتر از هفت رقیب دیگر خود یعنی تیم‌های عقاب تالش، سرخنکلاته گرگان، امید جلین گلستان، پایا آذربایجان‌غربی، هیأت کبدی ساری، هیأت خراسان‌رضوی و هیأت کبدی کرمانشاه در جایگاه نخست ایستاد تا مدعی اصلی قهرمانی لقب بگیرد.

کبدی‌کاران تیم رعد پدافند هوایی قم در هفته پایانی نیم‌فصل لیگ برتر کبدی در سالن امام خمینی (ره) شهر گرگان به میزبانی تیم امید جلین گلستان، دو پیروزی مطمئن برابر تیم‌های بالا و پائین جدول به دست آوردند تا بالاتر از دو رقیب سرسخت خود یعنی نماینده‌های گلستان و آذربایجان غربی قهرمان نیم‌فصل شوند.

کبدی‌کاران تیم رعد پدافند هوایی قم در نخستین مسابقه خود از هفته پایانی نیم‌فصل برابر یکی از دو رقیب سرشناس خود یعنی سرخنکلاته گرگان رفت و با نتیجه نزدیک 35 بر 29 به برتری رسید، ضمن اینکه دومین مسابقه خود را از تیم هیأت خراسان‌رضوی با نتیجه 60 بر 36 برد.

با توجه به نتایج رقم خورده در هفته پایانی نیم‌فصل لیگ برتر کبدی مردان کشور، تیم رعد پدافند هوایی قم با کسب ۱۱ امتیاز در صدر جدول رده‌بندی ایستاد و مقام قهرمانی را کسب کرد، ضمن اینکه تیم سرخنکلاته گرگان با کسب 10 امتیاز دوم شد و تیم پایا آذربایجان‌غربی با ۹ امتیاز در رده سوم جای گرفت.

انتهای پیام / 78002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول