اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  دولت

معاون اول قوه قضائیه: آمریکا اگر مجدداً جنایتی مرتکب شود، واکنش شدیدتری در پی خواهد داشت

غلامحسین محسنی اژه‌ای گفت: اگر آمریکا مجددا جنایتی مرتکب شود، واکنش شدیدتری در پی خواهد داشت.

معاون اول قوه قضائیه: آمریکا اگر مجدداً جنایتی مرتکب شود، واکنش شدیدتری در پی خواهد داشت

مرتضی‌ سیف‌زاده- به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس، حجت الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای معاون اول قوه قضائیه ظهر امروز در حاشیه جلسه هیات دولت درباره حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به پایگاه آمریکایی در عراق افزود: دوره «بِزن، در رو» مدت‌ها پیش تمام شده و اگر چنانچه جمهوری اسلامی ایران کوچکترین تجاوزی به منافع و سرزمینش شود، همانطور که نشان داد، به شدت مقابله می کند.

وی ادامه داد: اگر آمریکا مجددا جنایتی را مرتکب شود، اقدامات شدیدتری در پی خواهد داشت و اعتقاد دارم آمریکا این مسأله را فهمیده است ولو اینکه خود را به تجاهل و نفهمی بزند. آمریکا باید کلا از منطقه خارج شود و اگر خارج نشود هیچ آرامشی را در شبانه روز نخواهد داشت و هر روز و هر شب باید منتظر اقدامی علیه خود و نیروهایش باشد.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر پیگیری های ترور سردار سلیمانی از سوی قوه قضاییه در مجامع بین المللی افزود: اکنون معاونت بین الملل قوه قضاییه و دادستان کل کشور موضوع را پیگیری می کنند و بطور قطع اقدام آمریکا خلاف موازین بین المللی بوده است؛ اقدام آنها ترور و از نظر حقوقی بطور قطع قابل تعقیب است.

محسنی اژه ای ادامه داد: ترامپ به اقدام خود اعتراف کرده و گفته است که با دستور او این اقدام انجام شده و این مسأله از منظر قوانین داخلی نیز قابل پیگیری است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول