اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  رفاه و آسیب های اجتماعی

قدردانی دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر از سپاه

دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر در پیامی از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای انجام عملیات پیروزمندانه در پاسخ به اقدام تروریستی رژیم منحوس آمریکا در به شهادت رساندن «سردار سپهبد قاسم سلیمانی» تقدیر کرد.

قدردانی دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر از سپاه

به گزارش خبرگزارب فارس، سردار اسکندر مومنی در این پیام ضمن قدردانی از فرارسیدن وعده صادق رزمندگان غیور و سلحشور ایران اسلامی آورده است: عملیات پیروزمندانه سپاهیان غیور در شب گذشته بیانگر گوشه‌ای از توانمندی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به اقدام تروریستی رژیم آمریکا در به شهادت رساندن شهید بزرگوار سردار سپهبد پاسدار قاسم سلیمانی است.

وی در ادامه گفته است: رژیم صهیونیستی و آمریکا از ابتدا به دنبال تجزیه کشورهای بزرگ خاورمیانه از جمله ایران، عراق، سوریه و لبنان بودند تا با تفرقه‌افکنی و تبدیل آنها به کشورهایی کوچکتر و ضعیفتر قدرت دفاعی آن‌ها را کاهش دهند و وابسته به خود سازند.

دبیرکل ستاد آورده است که سردار پرافتخار و دلاور میهن عزیزمان «سپهبد شهید قاسم سلیمانی» همیشه سد محکمی برابر استکبار جهانی بود که از نمونه‌های آن می‌توان به جنگ ۳۳ روزه لبنان اشاره کرد که اولین عملیات حزب الله علیه رژیم صهیونیستی را فرماندهی کرد و سرانجام منجر به پیروزی حزب الله در مقابل چهارمین ارتش مجهز جهان شد.

مومنی همچنین گفته است: سردار سپهبد شهید سلیمانی در دل مردم جای داشت و فقدان ایشان درد عظیمی بر جان مردم است.

وی در پایان با اشاره به همدلی و همراهی مردم در روزهای اخیر آورده است: مردم از ایشان، آموختند که برای وحدت و انسجام ملی باید تلاش کنند؛ لذا ایران کنونی پس از شهادت ایشان، باید بیش از پیش این دستاورد را که محصول تلاش‌های فداکارانه این شهید والامقام است، حفظ کند اجازه ندهد وحدت ایرانیان خدشه دار شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول