اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بازار

چگونه تلفن ابری (Hosted PBX) به مقیاس‌پذیری سازمان شما کمک می‌کند؟

مقیاس‌پذیری توانایی همگام شدن یک سیستم، زیرساخت و یا فرآیند با تغییرات به گونه‌ای موثر است.

چگونه تلفن ابری (Hosted PBX) به مقیاس‌پذیری سازمان شما کمک می‌کند؟

مقیاس‌پذیری توانایی همگام شدن یک سیستم، زیرساخت و یا فرآیند با تغییرات به گونه‌ای موثر است. برای یک کسب‌وکار، مقیاس‌پذیری بدان معنی است که سیستم‌ها و فرآیندها آمادگی تطبیق خود با رشد و یا کوچک شدن سازمان را داشته باشند. درواقع همه چیز در سازمان، از ارتباطات گرفته تا بازاریابی، باید مقیاس‌پذیر باشد. اما مسئله مهم این است که در هنگام رشد و یا کوچک شدن، اولویت و تمرکز سازمان باید بر کدام بخش باشد؟

یکی از مهم‌ترین عواملی که مانع از مقیاس‌پذیری یک سازمان می‌شود، سیستم ارتباطات سازمان و محدودیت‌های به‌روزرسانی تجهیزات و زیرساخت است. هزینه و زمانی که سازمان باید صرف کند تا زیرساخت‌های خود را با روند تغییرات سازمان همگام کند، بسیار زیاد است و واقعیت این است که ، اکثر شرکت‌ها منابع و بودجه لازم را برای این تغییرات در زیرساخت‌های خود ندارند.‌ بنابراین انتخاب یک سیستم ارتباطی با قابلیت مقیاس‌پذیری بالا و مقرون‌به‌صرفه، همواره یکی از دغدغه‌های سازمان‌ها است.

فناوری‌های مبتنی بر ابر اغلب بهترین راه‌حل برای این مسئله است .رایانش ابری یک رویکرد جدید برای زیرساخت‌های فناوری اطلاعات و گامی منطقی در مسیر استفاده بهتر از منابع است.  به عبارت ساده‌تر، رایانش ابری به معنای ذخیره و دسترسی به داده‌ها از طریق اینترنت به جای سخت‌افزارهای پیچیده و سرور است. همین حذف سخت‌افزار پیچیده و سرور، قابلیت توسعه‌پذیری و مقیاس‌پذیری را برای سازمان فراهم می‌آورد.

یکی از راه‌های بهره بردن از این فناوری، سیستم تلفن ثابت سازمانی (VoIP) مبتنی بر ابر است که نه تنها می‌تواند نیازهای متغیر یک کسب‌وکار به سیستمی انعطاف‌پذیر و مقیاس پذیر را برآورده کند بلکه راه‌حل ارتباطی مقرون به صرفه‌تری به نسبت تلفن‌های سنتی است.

تلفن ثابت سازمانی ابری، در واقع نسل جدید تلفن‌ ثابت سازمانی است که بر بستر اینترنت کار می‌کند. مقیاس‌پذیری ارائه شده در تلفن‌های مبتنی بر ابر، این اطمینان را می‌دهد که سازمان‌ها قادر باشند هر زمان که بخواهند، در کمترین زمان به تعداد داخلی‌های سازمان خود اضافه و یا از آن کم کنند.

این سیستم تلفن، با انواع وسایل ارتباطی قابل استفاده است و برای بهره بردن از آن نیاز به هیچگونه تجهیزات و سروری وجود ندارد. بنابراین هر زمان که سازمان بخواهد بدون نگرانی از هزینه و زمانی که باید صرف کند تا تغییرات موردنظر در زیرساخت سرویس اعمال شود، می‌تواند تمامی تنظیمات مانند اضافه یا کم کردن تعداد داخلی‌ها و پیکربندی‌ها را با استفاده از پنل مدیریت و در کمتر از یک دقیقه انجام دهد و نیاز به اعمال تغییرات در زیرساخت نیست.

 نکسفون اولین تلفن سازمانی (VoIP) مبتنی بر سرورهای ابری رسپینا است و  این امکان را برای کسب‌وکارها فراهم می‌کند تا با کمترین هزینه و هر زمان که نیاز باشد تعداد داخلی‌ها و همزمانی‌های خود را با چند کلیک ساده تغییر دهند.

لطفا برای دریافت اطلاعات بیشتر از سرویس نکسفون و مشاوره رایگان این فرم را تکمیل نمایید.

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول