اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

جمهوری اسلامی ایران در مورد حاکمیت خود با هیچ‌کسی حتی آمریکا معامله نمی‌کند

معاون فرماندار اردکان بابیان اینکه اعلام انتقام سخت از دشمن فقط رجزخوانی نبوده است، گفت: جمهوری اسلامی ایران در مورد حاکمیت خود با هیچ‌کسی حتی آمریکا معامله نمی‌کند.

جمهوری اسلامی ایران در مورد حاکمیت خود با هیچ‌کسی حتی آمریکا معامله نمی‌کند

رقیه کرمانیان در گفتگو با خبرنگار فارس در اردکان، با اشاره به عملیات موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در هدف قرار دادن دو پایگاه نظامی اشغالگران متجاوز آمریکایی در خاک عراق، گفت: حمله‌ای که سپاه ما به پایگاه‌های نظامیان آمریکایی در عراق انجام داد نشان‌دهنده این مطلب است که ایران هر آنچه در مورد توانمندی خود گفته و در مورد انتقام سخت گفته است فقط رجزخوانی نبوده است و با توجه به توانمندی‌ها و عقلانیت قادر است که مستقیماً پاسخ نقض حاکمیت ملی خود را بدهد.

وی بابیان اینکه همان‌گونه که رهبر انقلاب فرمودند که؛ سیلی زده شد اما انتقام مسئله دیگری است و این‌گونه کارهای نظامی کفایت نمی‌کند و آنچه مهم است باید حضور فساد برانگیز آمریکا در این منطقه تمام بشود، افزود: این اقدام نشان داد که جمهوری اسلامی ایران در مورد حاکمیت خود با هیچ‌کسی حتی آمریکا معامله نمی‌کند و منافع ما باید در جهان به رسمیت شناخته شود و به آن احترام گذاشته شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار اردکان اظهار داشت: این پاسخ صریح و روشن ایران به این نقض حاکمیت و ترور سردار سلیمانی بود که از سوی عراق به‌صورت رسمی به آن کشور دعوت‌شده بود و این حمله موشکی نشان‌دهنده یک استراتژی رسمی جمهوری اسلامی ایران در مورد تهدیداتی است که کسی بخواهد به حاکمیت ملی کشور و شهروندان آن تعرض کند.

وی در پایان تصریح کرد: امروز باید آمریکا توانمندی جمهوری اسلامی ایران و شرایط منطقه خاورمیانه و جغرافیای اسلامی را درک کند و هرچه سریع‌تر نیروهای ارتش تروریستی خود را از منطقه خارج کند و دولت‌های مسلمان منطقه هم باید به این باور برسند که منطقه خلیج‌فارس و کشورهای اسلامی بدون حضور آمریکا می‌توانند منطقه‌ای باثبات و همراه با رونق اقتصادی داشته باشند که اگر این اتفاق بیفتد عزت اسلام و تمام آنچه سردار سلیمانی به خاطر آن چهل سال نه‌تنها برای مردم ایران بلکه برای مردم منطقه جنگید، محقق خواهد شد.

انتهای پیام/ 90010

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول