اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

هر کشوری که با آمریکا هماهنگی داشته باشد با واکنش کوبنده ایران مواجه می‌شود

رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: حمله موشکی سپاه به پایگاه آمریکا این پیام را داد که هر کس با آمریکا هماهنگی داشته باشد، با پاسخ کوبنده ایران مواجه می‌شود.

هر کشوری که با آمریکا هماهنگی داشته باشد با واکنش کوبنده ایران مواجه می‌شود

حمیدرضا حاجی‌بابایی نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس،‌ با اشاره به حمله موشکی سپاه به پایگاه نظامی آمریکا،‌گفت: حمله امروز سپاه به پایگاه عین‌الأسد و اربیل توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برایند اراده ملت ایران بود.

وی ادامه داد: مردم ایران در طول چند روز گذشته به دنبال شهادت سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی، بی‌سابقه در میدان ورود پیدا کردند و شعار انتقام، انتقام سر دادند.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت:‌ این روزها کشور، یکپارچه بر مبنای وحدت ملی است و همه مردم با زبان گویای خودشان تنفرشان را از آمریکا را اعلام کردند و می‌کنند و خواسته‌شان این بود که باید از آمریکا انتقام گرفت.

حاجی‌بابایی خاطرنشان کرد: این اقدام، همانطور که رهبری فرمودند یک سیلی بود و انتقام از آمریکا به موقع گرفته خواهد شد؛ اگر این سیلی به آمریکا زده نمی‌شد و در آینده انتقام گرفته نشود، منطقه از شر آمریکا نجات پیدا نخواهد کرد. جمهوری اسلامی ایران به تبعیت از اسلام هرگونه حمله به کشور را برنمی‌تابد. بر اساس ماده 51 منشور ملل متحد هم حق انجام اقدام متقابل برای ما محفوظ بود و هست.

وی افزود: در این حمله موشکی شجاعت، ستودنی بود و نشان داد که برتری موشک جمهوری اسلامی ایران کاملاً محرز است و آمریکا حتی نتوانست یکی از موشک‌ها را پاسخگو باشد آمریکا باید همچنان در حالت وحشت باقی بماند و باید بداند که تحت هیچ شرایطی نمی‌تواند قدرت خود را به جمهوری اسلامی دیکته کند و بر منطقه سیطره داشته باشد.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: حرکت آمریکا محور مقاومت را تقویت کرد و مردم همچنان منتظر انتقام هستند.

حاجی‌بابایی در پایان خاطرنشان کرد:‌کشورهای منطقه باید بدانند همانطور که اعلام شده هر کس بخواهد کوچک‌ترین هماهنگی با آمریکا داشته باشد، مشمول انتقام جمهوری اسلامی خواهد شد و نباید کسی به خودش اجازه دهد که دست به چنین کاری بزند چون برخورد و پاسخ جمهوری اسلامی کوبنده خواهد بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول