اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

کلنگ‌زنی اولین مجتمع آموزشی به نام شهید سپهبد قاسم سلیمانی در کرمان

باحضور معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور، کلنگ ساخت یکی از ۶۳ مجتمع آموزشی در سراسر کشور به نام شهید حاج قاسم سلیمانی در کرمان به زمین زده شد.

کلنگ‌زنی اولین مجتمع آموزشی به نام شهید سپهبد قاسم سلیمانی در کرمان

 به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، ساخت ۲ مجتمع آموزشی و ۲ باب مدرسه به نام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و سردار شهید حسین پورجعفری در کرمان، گلباف و رابر با اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیارد ریال آغاز شد.

محمدمهدی زاهدی در حاشیه کلنگ‌زنی این مجتمع آموزشی اظهار داشت: پس از اخذ موافقت وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور، با ساخت چهار مجتمع آموزشی به نام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و سردار شهید حسین پورجعفری در استان، سریعا با هماهنگی وی، امروز رخشانی‌فر رئیس نوسازی و تجهیز مدارس کشور به کرمان سفر کرد.

 نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی عنوان داشت: ساخت ۲ مجتمع در شهرک شهرداری به نام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهرک مطهری کرمان به نام سردار شهید حسین پورجعفری و ۲ باب مدرسه در رابر و گلباف زادگاه این دو شهید و به‌نام این دو شهید گرانقدر با اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیارد ریال آغاز شد.

وی خاطرنشان کرد: اعتبار ساخت این دو مجتمع و ۲ باب مدرسه تخصیص داده شده و طی قول مدیرکل نوسازی استان، در روز سالگرد شهادت این دو شهید بزرگوار به بهره‌برداری خواهند رسید.

انتهای پیام/3388/ب/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول