اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

یک ملت یک سردار/لیست انتقام تبریزی ها: ۱۰ به ۱۰+ عکس

مردم تبریز با در دست داشتن پرچم های کوچک جمهوری اسلامی به همراه تصاویر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ضمن اعلام انزجار از ارتش تروریستی آمریکا از لیست انتقام ۱۰ به ۱۰ رونمایی کردند.

یک ملت یک سردار/لیست انتقام تبریزی ها: ۱۰ به ۱۰+ عکس

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، بامداد جمعه ۱۳ دی ماه سال ۹۸ برای ایرانیان روز تلخی است، ملت ایران هرگز شهادت ناجوانمردانه سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی توسط ارتش آمریکا به دستور ترامپ را فراموش نخواهند کرد.

هر چند با ورود پیکر مطهر سردار سلیمانی به آغوش وطن، مردم ایران با استقبال بی نظیر و تکرار نشدنی، اولین سیلی را به آمریکا و هم پیمانانش زدند و خواستار انتقام سخت از عاملان ترور سردار محبوبشان شدند.

سیلی دوم را نیز سپاه بامداد امروز(چهارشنبه ۱۷ دی ماه) بر چهره جنایتکار آمریکا نهاد و پایگاه آمریکایی عین الاسد در استان الانبار در غرب عراق  موشک باران شد.

حملات موشکی سپاه دقیقا راس ساعت ۰۱:۲۰ دقیقه بامداد یعنی همان لحظه به شهادت رسیدن سردار سلیمانی انجام گرفت.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طی بیانیه ای اعلام کرد: امت اسلامی دغدار، ملت بزرگ و شهیدپرور ایران اسلامی، زمان تحقق وعده صادق فرارسید و به اذن خداوند متعال بامداد امروز در پاسخ به عملیات جنایتکارانه و تروریستی نیروهای متجاوز آمریکایی و انتقام ترور ناجوانمردانه و شهادت مظلومانه فرمانده قهرمان و فداکار نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سردار پرافتخار سپهبد پاسدار شهید حاج قاسم سلیمانی و یارانش، رزمندگان شجاع نیروی هوافضای سپاه طی عملیاتی موفق به نام عملیات شهید سلیمانی، با رمز مقدس یا زهرا(س) با شلیک ده‌ها موشک فروند زمین به زمین، پایگاه هوایی اشغالی ارتش تروریستی و متجاوز آمریکا موسوم به عین‌الاسد را در هم کوبیدند که جزئیات آن متعاقباً به استحضار ملت شریف ایران و آزادگان جهان اسلام خواهد رسید.

انتشار خبر انتقام سخت از آمریکا بازتاب گسترده ای در میان مردم ایران و رسانه های جهان داشت.

همزمان با اعلام خبر انتقام سخت، نوای «الله اکبر» در شهرهای کشورمان از جمله تبریز طنین انداز شد.

تبریزی ها ارادت خاصی به حاج قاسم دارند و این‌را رهبر معظم انقلاب روز گذشته در دیدار با خانواده شهید سلیمانی اعلام کرد. 

حضرت آیت‌الله خامنه ای در این دیدار ضمن تمجید از راهپیمایی مردم تبریز در محکوم کردن اقدام تروریستی آمریکا خطاب به همسر شهید سردار سلیمانی گفت: کرمانی ها حاج قاسم را می شناختند اما خب تبریز چی؟

 

حالا بار دیگر مردم تبریز در حمایت از انتقام سخت سپاه و موشک باران پایگاهی که ترور سردار سلیمانی از آنجا هدایت و کنترل می شد، تجمع خود جوشی برگزار کردند.

مردم با در دست داشتن پرچم های کوچک جمهوری اسلامی به همراه تصاویر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ضمن اعلام انزجار از ارتش تروریستی آمریکا از لیست انتقام ۱۰ به ۱۰ رونمایی کردند.

در این لیست اسامی افرادی چون دونالد ترامپ، مایک پومپئو، محمد بن سلمان، بنیامین نتانیاهو، مارک توماس اسپر، جینا هسپل، یوسی کوهن، گادی ایزنکوت، جان بولتون و مایکل دی آندریا به چشم می خورد.

 

انتهای پیام/60001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول