اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

ویژگی‌های شخصیتی سردار سلیمانی برگرفته از مکتب اهل بیت بود

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان با اشاره به ویژگی‌های بارز شهید سردار سلیمانی گفت: ویژگی‌های شخصیتی سردار سلیمانی برگرفته از مکتب اهل بیت بود.

ویژگی‌های شخصیتی سردار سلیمانی برگرفته از مکتب اهل بیت بود

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام احمد حاتمیان امشب در مراسم گرامیداشت ایام فاطمیه و شهادت سردار سلیمانی که در حسینیه سنندج برگزار شد، به ویژگی‌های شخصیتی سردار سلیمانی پرداخت و اظهار کرد: ویژگی‌های شخصیتی سردار سلیمانی برگرفته از مکتب اهل بیت بود و تربیت شدن در مکتب محبت فاطمه زهرا(س) موجب شده تا به این جایگاه دست پیدا کند.

وی بیان کرد: این همه فروتنی، رشادت و صلابت در مسیر حق همگی رهاورد دستگیری هدایتگرانی است که امثال حاج قاسم به آنها اعتماد کردند.

وی یادآور شد: امروز همه ما به برکت نیروی قدرتمند ولایت در دل این امت شاهد بودیم و همه مطلع شدیم که سربازان ولایت چگونه قلب سرسخت‌ترین و شرورترین دشمنان بشریت را لرزاندند و انتقام سختی گرفتند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان عنوان کرد: اگر ارتش قدرتمند ما، اگر سپاه نیرومند ما به چنین عظمتی در دنیا می‌رسد همگی در پرتو ایمان بخدا، تقوای الهی و همراهی ائمه هدایتگری است که خداوند همراهی آنها را بر ما تکلیف فرموده است.

حجت‌الاسلام حاتمیان اعلام کرد: زیر پرچم ولایت اهل بیت حرکت کردن به معنای اقتدار عظمت و عزت است و همراهی با ائمه هدایت و با اولیای الهی و همراهی با فرزندان فاطمه زهرا(س) به معنای صلابت در مسیر ایمان و حرکت در مسیر درست است.

وی اضافه کرد: چنین عظمت و اقتداری را خداوند به این مردم عطا کرده که در برابر قدرت‌های مستکبر دنیا مقاومت می‌کنند و هرگز سر تعظیم فرود نمی‌آورند و قطعا همه این اراده‌های الهی و ایمانی محصول ولایت اهل بیت عصمت و تبعیت از مکتب رسول‌الله و فرزندان اهل بیت پیامبر اکرم(ص) است.

انتهای پیام/2330/72

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول