اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

قلب پایگاه آمریکا را زدیم/ کشوری نیست که در مقابل شیطان بزرگ کاری به این عظمت بکند

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: هیچ کشوری را پیدا نمی‌کنید که در مقابل شیطان بزرگ کاری به این عظمت کرده باشد، در این سال‌های طولانی هر وقت نیاز شده انقلاب جلو شیطان بزرگ بایستد، ایستاد. ده‌ها فروند موشک در قلب بزرگ‌ترین پایگاه امریکا فرود آوردیم و او هیچ غلطی نتوانست بکند.

قلب پایگاه آمریکا را زدیم/ کشوری نیست که در مقابل شیطان بزرگ کاری به این عظمت بکند

به گزارش خبرگزاری فارس از نجف‌آباد، علی فدوی شامگاه چهارشنبه در مراسم گرامیداشت چهاردهمین سالگرد شهادت  سرلشکر شهید حاج احمد کاظمی و سومین روز شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس ابراز داشت: شهید سلیمانی وقتی راجع به شهید کاظمی صحبت می‌کرد در عین اینکه در دلش شادی بود اشک شوق نیز می‌ریخت چون دلداده شهید کاظمی بود، او بعد از شهید کاظمی همان روش را پیش گرفت تا جایی که یک ملت و امام امت شیفته او شد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران عنوان کرد: چه عاملی باعث می‌شود انسان‌هایی وارسته شوند و دلدادگانی را به دنبال خود بکشند و مثل سردار کاظمی و خرازی شوند؟ این خواست خداست که چنین می‌شود و علت آن ابتدا به‌ساکن این است که آن‌ها به خدا لبیک گفتند و دستورات او را اجرا کردند و شرط‌های خدا را انجام دادند، هرچقدر انسان‌ها بتوانند در انجام این شرط‌ها بالاتر روند خداوند پاداش والاتری می‌دهد.

وی در ادامه گفت: وقتی انسان چیزی را می‌خواهد و چهل سال دنبالش است و نهایت به آن می‌رسد ملت باید خوشحال باشند. مردم غبطه می‌خورند به سردار سلیمانی و آرزو می‌کنند همین راه را بروند و از طرفی طمع دارند به خدای متعال، طمع به خدا هرچه بیشتر بهتر دلدادگان انقلاب طمع دارند که مثل شهدا به مقام رفیع شهادت نائل شوند.

فدوی با بیان اینکه دشمن و شیاطین روزگار در برابر قدرت نظام اسلامی ذلیل‌اند اظهار داشت: رزمندگان ما در دفاع مقدس ثابت کردند که دنیا توان مقابله با انقلاب اسلامی را ندارد. اکنون انقلاب اسلامی به مرحله سوم رسیده است که همان توان و قدرتی است که دشمن باید برود به دنبال توانی که در مقابل آن بازدارنده باشد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران عنوان کرد: آمریکایی‌ها حتی یک مورد می‌توانند پیروزی را در مقابل انقلاب اسلامی اعلام کنند؟ ما در همه موارد بر دشمنانمان پیروز شدیم، همه باید بر این اصل و قاعده که قران مشخص کرده پایبند باشند اگر قوانینی که خداوند مشخص کرده انجام شود نتیجه را هم خداوند رقم میزند. آیا در این چهل سال خدا بهترین نتایج را برای ما رقم نزده است، مواردی که ما احساس مشکل می‌کنیم آن‌هایی است که پای‌کار نرفتیم و به وظیفه‌مان عمل نکردیم.

فدوی ابراز داشت: شهید سلیمانی رفت پای‌کار و جانش را داد، این کارها سخت است، موضوعات اقتصادی نیز پای‌کار می‌خواهد، اگر ما طبق قاعده کارهای سخت عمل کنیم نتیجه خوبی دستگیرمان می‌شود. دلدادگان انقلابی که پای‌کارهای سخت می‌روند اگر به میدان بیایند راجع به بقیه موارد نیز به ثمر می‌رسند.

وی گفت: امروز یکی از جلوه‌های فرایند کار بود، هیچ کشوری را پیدا نمی‌کنید که در مقابل شیطان بزرگ کاری به این عظمت کرده باشد، در این سال‌های طولانی هر وقت نیاز شده انقلاب جلو شیطان بزرگ بایستد، ایستاد. ده‌ها فروند موشک در قلب بزرگ‌ترین پایگاه امریکا فرود آوردیم و او هیچ غلطی نتوانست بکند. الآن چهل سال از انقلاب گذشته و چهل سال است که آمریکا هیچ غلطی نتوانسته بکند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران اظهار داشت: این کارها شروطی دارد یکی از آن‌ها این است که شما نجف‌آبادی‌ها خوب می‌دانید و انجام دادید، شما با شهید دادن آن را چشیدید، بیش از ۲۰۰ هزار شهید در کشور دلیل بزرگی است که ما پای حق بوده‌ایم تا پای جان، این به مکان و زمان و سن خاصی نیست.

فدوی در پایان عنوان کرد: شیاطین تا دیر نشده باید از این منطقه بروند، پدران و مادران آمریکایی باید فرزندانشان را از زیردست احمق‌هایی مثل ترامپ دربیاورند وگرنه عمودی آمده‌اند و افقی برمی‌گردند، تا دیر نشده مردم آمریکا برای خود کاری بکنند، این مدیران آمریکا دیگر لیاقت حکومت بر آن‌ها را ندارد.

انتهای پیام/63109/م30/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول