اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

60 درصد ثبت‌نامی‌های« مسکن اقدام ملی» در زنجان واجد شرایط نیستند

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: با توجه به وضعیتی که احصا کرده‌ایم به احتمال زیاد، 60 درصد از افرادثبت‌نام کننده در« طرح اقدام ملی مسکن» واجد شرایط نباشند.

60 درصد ثبت‌نامی‌های« مسکن اقدام ملی» در زنجان  واجد شرایط نیستند

مسعود بیات‌منش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان در توضیح فرآیند ثبت‌نام طرح ملی مسکن اقدام در استان زنجان اظهار کرد: قبلا نیز اعلام شده است که هدف از ساخت این واحدهای مسکونی  تامین مسکن برای افرادی است که تاکنون تسهیلات مسکن دریافت نکرده و متاهل هستند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه سهم زنجان از طرح اقدام ملی مسکن به لحاظ تقاضای بسیاری که در این بخش وجود داشت با مساعدت استاندار و پیگیری انجام شده به 10 هزار و 500 واحد افزایش پیدا کرد، گفت: پس از دو مرحله ثبت‌نام در استان زنجان 9 هزار نفر در این طرح شرکت کردند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر پایش ثبت‌نامی‌ها در حال انجام است و در مدت دو هفته این بحث کامل مشخص خواهد شد، تصریح کرد: از بابت بررسی فرم «ج» 5 هزار نفری که واجد شرایط نبودند، حذف شدند.

بیات‌منش ادامه داد: با توجه به وضعیتی که احصا کرده‌ایم به احتمال زیاد، 60 درصد از افراد ثبت‌نام کننده در طرح اقدام ملی مسکن واجد شرایط نباشند و برای 6 هزار واحد ثبت‌نام مجدد داشته باشیم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با اشاره به اقدامات انجام شده در ارتباط با انتخاب زمین و پیمانکار بیان کرد: برای پروژه‌های بعدی نیز در حال انتخاب و طراحی پیمان کار هستیم و خوشبختانه با اقدامات صورت گرفته مشکلی از لحاظ تأمین زمین و پیمانکار نداریم و به صورت موازی در حال انجام است.

انتهای پیام/73005/ق/20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول