اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

با شهادت سردار سلیمانی خون تازه‌ای در رگ‌های انقلاب جوشید

فرمانده اسبق ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه با بیان اینکه خون حاج قاسم سلیمانی برکات بسیاری داشت، گفت: با شهادت سردار سلیمانی خون تازه‌ای در رگ‌های انقلاب جوشید.

با شهادت سردار سلیمانی خون تازه‌ای در رگ‌های انقلاب جوشید

به گزارش خبرگزاری فارس از ابرکوه، سیف‌الله ابراهیمی در جمع سوگواران حادثه تروریستی و جنایتکارانه آمریکا علیه سردار سلیمانی و همراهانش، اظهار داشت: سپهبد سلیمانی تمام عمر دغدغه شهادت داشت و برای رسیدن به آن هر روز و شب دعا می‌کرد.

فرمانده اسبق ناحیه مقاومت بسیج، گفت: طبق اصل 150 و 151 قانون اساسی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مسئول نگهبانی و حفاظت از انقلاب و دستگاه‌های انقلابی است و در همین راستا نیروی قدس سپاه مأموریت برون‌مرزی داشته و در خارج از مرزهای ایران اسلامی در حال مأموریت است و در سال 76، سردار سلیمانی به سمت فرماندهی نیروی قدس سپاه منصوب شد.

 وی ادامه داد: اسماعیل قاآنی که دشمنان او را مغز متفکر سپاه می‌نامیدند، 13 سال مسئولیت جانشینی سردار سلیمانی را بر عهده داشت و پس از شهادت این بزرگ‌مرد، با حکم رهبر معظم انقلاب به جای حاج قاسم، فرماندهی را عهده‌دار شد.

فرمانده اسبق ناحیه مقاومت بسیج به بیان اوصاف حاج قاسم سلیمانی پرداخت و گفت: از جمله خصوصیات وی که موجب شد در قلب‌های جهانیان رخنه کند، توکل بر خدا و توسل بر ائمه، شب‌زنده‌داری و عبادت، ذاکر بودن، بصیرت، شاخت برنامه‌های طراحی شده دشمن برای عملیات، قبول خطر، حضور در خط مقدم جبهه و ... را می‌توان نام برد.

ابراهیمی تأکید کرد: دشمنان و به ویژه آمریکا بدانند که با شهادت سردار سلیمانی خون تازه‌ای در رگ‌های این انقلاب جوشید و نفسی تازه گرفت.

وی با بیان اینکه در مقابل خون شهدا و خانواده‌های آنان وظیفه سنگینی بر عهده‌داریم، افزود: مردم در شبکه‌های اجتماعی تحت تأثیر تبلیغات بیگانگان نباشند، ضمن اینکه در انتخابات پیش رو نیز با حضور حداکثری پشتیبانی خود را از نظام اعلام کنند.

انتهای پیام/90027

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول