اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  تشکل های دانشگاهی

واکنش‌های دانشجویان ایرانی و خارجی به آغاز «انتقام سخت»/ لگدمال شدن پرچم‌های آمریکا و اسرائیل در دانشگاه‌ها

بعد از سیلی محکم سپاه پاسداران به آمریکا و هدف قرار دادن پایگاه‌ آمریکایی عین الاسد، دانشجویان بسیاری از دانشگاه‌های کشور با برگزاری برنامه‌‌های مختلف از اقدام این مقتدرانه قدردانی کردند.

واکنش‌های دانشجویان ایرانی و خارجی به آغاز «انتقام سخت»/ لگدمال شدن پرچم‌های آمریکا و اسرائیل در دانشگاه‌ها

به گزارش خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، بعد از انتقام سخت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از آمریکا و هدف قرار دادن پایگاه‌‌‌ آمریکایی عین الاسد، دانشجویان دانشگاه های کشور با برگزاری برنامه‌های مختلف از اقدام مقتدرانه سپاه قدردانی کردند.

بر همین اساس دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی با ترسیم پرچم آمریکا و رژیم صهیونسیتی در محوطه دانشگاه و در زیر پای دانشجویان بر زیر پاگذاشتن این دو رژیم جنایتکار تاکید کردند.

 

دانشجویان بسیجی دانشگاه تهران هم با حضور در میدان انقلاب و تشکیل زنجیره انسانی در اطراف این میدان از نیروهای سپاه برای دادن  پاسخ قاطع به جنایت آمریکاقدردانی کردند.

 

دانشجویان دانشگاه علامه طباطبایی هم با ترسیم پرچم آمریکا و رژیم صهیونیستی در محوطه دانشگاه و در زیر قدم‌های دانشگاهیان اقدام جنایتکارانه آمریکا را محکوم کردند. دانشجویان انقلابی این دانشگاه همچنین سیلی محکم سپاه به آمریکا بسیار به موقع و قاطعانه دانستند.

 

دانشجویان دانشگاه شاهد هم با کشیدن پرچم کشور تروریست امریکا در جلوی درب ورودی دانشگاه انزجار و نفرت خود را به نمایش گذاشته و تاکید کردن که آمریکا را زیر پاه له خواهند کرد.

در دانشگاه علم و صنعت هم تصویر بزرگی از سردار سلیمانی و رهبر معظم انقلاب در سردر اصلی دانشگاه نصب شد تا دانشجویان یا این حرکت بگویند قدردان زحمات و ایثار سردار سلیمانی هستند.

 

صدها نفر از دانشجویان خارجی شاغل به تحصیل در دانشگاه‌های ایران هم با برگزاری مراسمی در دانشگاه تهران شهادت سردار سلیمانی و همرزمانش را تسلیت گفتند.

دانشجویان خارجی همچنین از انتقام سخت سپاه از آمریکا ابراز خوشحالی کردند.

یکی از دانشجویان خارجی در این مراسم به خبرنگار فارس گفت که دانشجویان ایرانی باید افتخار کنند که کشورشان با قدرت تمام پایگاه‌های آمریکایی را هدف قرار داد و آنها در دنیا تحقیر کرد.

 

بیش از ٧٠٠ نفر دانشگاهیان ( اساتید و دانشجویان) سراسر کشور هم در نامه ای خطاب به ولی امر مسلمین با حمایت کامل و قاطع از انتقام سخت، آمادگی خود را برای اجرای هر فرمانی از فرمانده کل قوا، اعلام کردند.

همچنین ۷۲۰ کانون جنبش استادی ایران هم در نامه دیگری از عملیات سپاه پاسداران علیه پایگاه‌های نظامی آمریکا در منطقه حمایت کردند. 

اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان طی نامه‌ای به سردار سلامی ضمن قدردانی از اقدام مقتدارانه سپاه تاکید کرد: خواسته اصلی اعضای بزرگترین اتحادیه دانشجویی کشور به عنوان قشر نخبگانی و انقلابی ایران اسلامی از جنابعالی و سربازان جان بر کف امام خامنه ای ادامه مسیر سردار شهیدمان حاج قاسم سلیمانی تا نابودی استکبار جهانی و برپایی حکومت جهانی حضرت ولیعصر (عج) می باشد.

اعضای اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل هم در نامه‌ای ضمن تجلیل و حمایت از ضربه قدرتمند و به موقع سپاه به آمریکا، جهت حضور در خط مقدم جبهه های جنگ علیه استکبار جهانی و صهیونیسم اشغالگر تا آزادی قدس شریف اعلام آمادگی کردند.

در بسیاری از دانشگاههای دیگر از شهرهای مختلف کشور هم دانشجویان بعد از حمله موشکی ایران به پایگاه‌ آمریکایی، با پخش شیرینی و انجام برخی برنامه‌های نمادین از اقدام مقتدرانه سپاه قدردانی کردند.

براساس این گزارش دانشجویان همچین در برنامه‌های خود برای تجلیل از اقدام مقتدرانه سپاه، خواهان خروج تمام نیروهای آمریکایی از منطقه شده و تاکید کردند انتقام نهایی را با اخراج نیروهای آمریکایی از منطقه محقق می کنیم.

انتهای پیام/
 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول