اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

عدم حمایت مسوولان آذربایجان‌غربی از ورزش دوچرخه سواری

دبیر هیات دوچرخه‌سواری آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه، دوچرخه‌سواران آذربایجان‌غربی نیازمند حمایت مسوولان هستند، گفت: متاسفانه مسوولان استانی هیچ حمایتی از رشته دوچرخه‌سواری نمی‌کنند.

عدم حمایت مسوولان آذربایجان‌غربی از ورزش دوچرخه سواری

جعفر کرباسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، با اشاره به اینکه مسوولان استان هیچگونه حمایتی از دوچرخه‌سواری  نمی‌کنند، اظهار کرد: امسال با  پیگیری‌های انجام شده  جلسه‌ای  با استاندار آذربایجان‌غربی با حضور رییس فدراسیون کشور برگزار شد.

وی افزود: یکی از این مصوبات برگزاری مسابقات گرامیداشت بمباران شیمیایی سردشت و دیگری برگزاری مسابقات کرسی با نام دریاچه ارومیه که قرار بود در قالب تور برگزار شود، که با وجود پیگیری‌هایی که انجام شد، متاسفانه هیچ‌گونه حمایتی نشد.

دبیر هیئت دوچرخه‌سواری آذربایجان‌غربی بیان کرد: با وجود اینکه در استان پیست دوچرخه و مکانی برای دوچرخه‌سواری وجود ندارد، ولی آذربایجان‌غربی در سال‌های اخیر بهترین رتبه و بهترین جایگاه را در این رشته ورزشی کسب کرده است.

وی تصریح کرد: هیات دوچرخه‌سواری استان حتی یک دفتر اختصاصی برای مذاکره و انجام برخی امورات ندارد.

وی تصریح کرد: دوچرخه‌سواران با استعدادی در این استان وجود دارد که اگر زیرساخت‌های مناسبی برای آنها فراهم ‏شود امکان افتخار آفرینی بیشتر در صحنه‌های بین‌المللی را خواهند داشت که با برنامه‌ریزی دقیق امیدواریم ‏به زودی شاهد خبرهای بسیار خوبی از ورزش دوچرخه‌سواری استان باشیم‎.


انتهای پیام/۶۱۰۳۰
 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول