اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  زنان و جوانان

انتقام از استکبار، مأموریت روح پاک حاج قاسم بود

رئیس بسیج جامعه زنان با بیان این‌که حمله موشکی آغاز انتقام سخت است، گفت: گویی حاج قاسم یک مأموریت داشت که بخشی از آن در دنیا عملی شد و بخشی از این ماموریت با فدا کردن جسمش انجام گرفت و این مأموریت انتقام از استکبار بود.

انتقام از استکبار، مأموریت روح پاک حاج قاسم بود

مینو اصلانی رئیس بسیج جامعه زنان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به پاسخ موشکی سپاه پاسداران به شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی اظهار داشت: الحمدالله که دست انتقام از آستین پاسداران اسلام به تأثیر از فرمان قرآن که می‌فرماید با دشمنان خود با سختی برخورد کنید، بیرون آمد.

وی در ادامه با بیان این‌که این حمله موشکی آغاز انتقام سختی است که باید از ارتش و رژیم تروریستی امریکا گرفته شود، گفت: قطعاً این انتقام که بر اساس فرمایش رهبری سیلی محکمی بود که به گوش دشمن نواخته شد، در گام آخر به بیرون راندن این رژیم فاسد و منحوس تروریستی خواهد رسید و این رژیم منحوس باید گورش را از غرب آسیا گم کند.

اصلانی ادامه داد:‌ این اتفاق خیلی دور نیست و با عزم مردم عزیز و فرزندان ایران که در سوگ سردار دلها این‌چنین گریستند و حتی جان باختند؛ این اتفاق خواهد افتاد.

وی با اشاره به اینکه مردم ایران دیگر مردمی نیستند که گوش به صحبت‌هایی از سازش و ادامه برجام و قراردادهای سنگینی مثل FATF بدهند اظهار داشت: مردم دیگر نمی‌خواهند که با انعقاد این قراردادها کشور تحت سلطه آمریکا قرار گیرد.

رئیس بسیج جامعه زنان خاطرنشان کرد: این پیام مردم عزیز و مقتدر و صبور ایران است که قطعا به گوش جهانیان هم رسیده است.

وی ادامه داد: مردم انتظار دارند انتقامی سخت در دیگر عرصه‌ها نیز رخ دهد؛ برخی می‌گویند باید پاسخ این جنایت را به نرمی می‌دادیم، معتقدم این اظهارنظر از حلقوم‌ کسانی بیرون می آید که از فتنه ۸۸ ها توطئه‌های دیگر در سال‌های اخیر کشور را تا لبه پرتگاه نابودی کشاندند.

اصلانی بیان داشت: سپاه اسلام به این یاوه‌گویی‌ها پاسخ داده و نشان داد سرباز اسلام و مردم و ولایت است و حرف مردم را اجرا می‌کنند.

وی افزود: انشاالله که این انتقام سخت در ادامه و تنها توسط یک سردار رشید اسلام و نیروهای مسلح عزیز بلکه تمام خط مقاومت پاسخ این جنایت آمریکا را خواهد داد.

رئیس بسیج جامعه زنان وی با بیان اینکه سردار شهید قاسم سلیمانی بدنش را در راه اسلام ارباً اربا کرد روح مطهرش بار دیگر دل‌های خفته را بیدار و چشم‌های غبار گرفته را پاک کرد گفت:‌گویی سردار رشید اسلام یک مأموریت داشت که بخشی از آن در دنیا عملی شد و بخشی از این ماموریت با فدا کردن جسمش انجام گرفت؛ این ماموریت انتقام از استکبار بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول