اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  سینما و تئاتر

دومین نشست تخصصی فصلنامه «نمایش شناخت» برگزار می‌شود

دومین نشست تخصصی فصلنامه «نمایش شناخت» به همراه رونمایی از شماره چهارم این مجله امروز در دانشکده رسانه خبرگزاری فارس برگزار می شود.

دومین نشست تخصصی فصلنامه «نمایش شناخت» برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی فصلنامه «نمایش شناخت»؛ دومین نشست تخصصی فصلنامه «نمایش شناخت» به همراه رونمایی از شماره چهارم این مجله ۱۹دی ماه ۹۸ ساعت۱۶ در دانشکده رسانه خبرگزاری فارس برگزار خواهد شد.

در این مراسم اساتید سرشناس حوزه تئاتر از جمله حسین اسماعیلی، فرهاد ناظرزاده، جمشید ملک‌پور، مسعود دلخواه، صدرالدین زاهد و امیرکاوس بالازاده به سخنرانی خواهند پرداخت و در پایان از آخرین شماره این مجله نمایشی رونمایی خواهند کرد.

فصلنامه «نمایش‌شناخت» تنها نشریه در حال انتشار بخش خصوصی تئاتر کشور است که به سردبیری نظر احمدی و با مشاوره فرهاد ناظرزاده کرمانی، حسین اسماعیلی، سعید فرهودی و امیرکاوس بالازاده منتشر می‌شود.

در شماره چهارم این فصلنامه هنری مطالبی از جمله : سرمقاله از مسعود دلخواه به مناسبت دوسالگی مجله نمایش‌شناخت، ترجمه‌ای- برای نخسین بار- از بیانیه‌تئاتر پائولو پازولینی فیلمساز و نظریه‌پرداز مطرح ایتالیایی، گفت وگویی مفصل با دکتر ملک‌پور نویسنده کتاب تاریخ ادبیات نمایشی در ایران به همراه ترجمه‌ بخش‌هایی از کتاب درام‌اسلامی-برای نخستین‌بار-نوشته ایشان که توسط انتشارات روتلج به انتشار رسیده، پژوهشی از فرهاد ناظرزاده کرمانی پیرامون تمثیل شناسی در ادبیات نمایشی، بخش‌هایی منتشر نشده از جلد دوم کتاب تاریخ اجتماعی-سیاسی تئاتر ایران به قلم مجید فلاح زاده، ترجمه سه نمایشنامه کوتاه خارجی، پرونده‌ای پیرامون تئاتر ابسورد و چندین مطلب دیگر می‌توان اشاره کرد.

شماره چهارم فصلنامه «نمایش شناخت» در۱۱۰صفحه با قطع رقعی و به قیمت۲۵۰۰۰تومان منتشر شده است. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول