اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

توانمندی‌های سپهبد سلیمانی سال‌ها بعد مشخص می‌شود

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده کل قوا گفت: افراد زیادی هستند که مدیریت می‌کنند اما پس از بروز بحران وا می‌دهند، شهید سلیمانی کسی بود که دنیا سال‌ها بعد به توانمندی‌های او در مدیریت بحران پی می‌برد.

توانمندی‌های سپهبد سلیمانی سال‌ها بعد مشخص می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حجت‌الاسلام علی سعیدی عصر امروز در مراسم گرامی‌داشت چهاردهمین سالروز شهادت احمد کاظمی و سومین روز به خاکسپاری شهید سلیمانی اظهار داشت: این دو شهید به هم نزدیک بودند و حالا زمان شهادتشان به هم گره خورده است.

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده کل قوا ادامه داد: سعی می‌کنم به ویژگی‌های متمایز کننده دو شهید در سه بخش اشاره کنم؛ ابتدا ویژگی‌های فردی مثل اخلاص، تواضع، مردمی بودن، دوری از دنیا، شهادت‌طلبی و ... بود.

وی تصریح کرد: بخش دوم، توانایی مدیریت جهادی و ولایتمداری است و این می‌شود که می‌بینیم پس از شهادتش سونامی در جهان ایجاد می‌کند که بشریت حیران می‌شود.

سعیدی با بیان این‌که مهمترین رکن انقلابی‌گری، ولایت‌مداری است، اذعان داشت: ویژگی دیگر توانایی مدیریت بحران بود، افراد زیادی هستند که مدیریت می‌کنند اما پس از بروز بحران وا می‌دهند، شهید سلیمانی کسی بود که دنیا سال‌ها بعد به توانمندی‌های او در مدیریت بحران پی می‌برد.

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده کل قوا در خصوص عملکرد شهید سلیمانی عنوان کرد: دمشق و بغداد در حال سقوط بودند و ۹۰ درصد کشور را داعش تصرف کرده بود، قرار بود طبق طرح جو بایدن عراق را به ۴ تکه تقسیم‌بندی کنند که همه نقش بر آب شد.

انتهای پیام/۶۳۰۶۴/ج۲۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول