اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

شهادت سردار سلیمانی آغاز تاریخ‌سازی برای گام دوم است

امام‌جمعه لاهیجان با بیان اینکه شهادت سردار سلیمانی آغاز تاریخ‌سازی برای گام دوم است، گفت: حاج قاسم معتقد بود که فقط نباید مردم را مورد خطاب قرارداد بلکه خود مردم نیز باید با حرکت انقلابی وارد میدان شوند.

شهادت سردار سلیمانی آغاز تاریخ‌سازی برای گام دوم است

به گزارش خبرگزاری فارس از لنگرود، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید جواد سلیمانی امشب در مراسم یادواره 638 شهید والامقام شهرستان لنگرود در مسجد جامع لنگرود با بیان اینکه سپهبد شهید سردار حاج قاسم سلیمانی خاری برای چشم همه دشمنان بود، اظهار کرد: آینده می‌فهمد که خون پاک سردار سلیمانی چه گره‌های باز نشدنی را بازکرده و دست دشمن را از سر همه ملت‌ها دور کرد و اگر دست داعشی ها قطع نمی‌شد تروریست‌ها همه عالم را فرامی‌گرفتند.

وی شهادت سردار سلیمانی باعث شد تا ملت‌ها بیدار شوند، گفت: تشییع پیکر شهید سلیمانی در دو کشور و چندین استان برگزار شد و دشمن فکر می‌کرد که با شهادت وی می‌تواند نفس راحتی بکشد ولی خون شهید باعث شد تا مردم حیات دوباره‌ای بگیرند.

امام‌جمعه لاهیجان با بیان اینکه شهادت سردار سلیمانی زمینه تاریخ‌سازی در آغاز گام دوم انقلاب است، تصریح کرد: متأسفانه شاهد بی‌مهری درباره بیانیه گام دوم هستیم که دانشگاه‌ها، تشکل‌ها و حوزه‌ها نسبت به اهمیت این موضوع کم‌توجهی کردند و باید بیانیه گام دوم را عملی کرد.

سلیمانی با تأکید بر اینکه شهید سلیمانی همیشه وارد میدان‌ها بود و عملی کار می‌کرد، افزود: حاج قاسم معتقد بود که فقط نباید مردم را مورد خطاب قرارداد بلکه خود مردم نیز باید با حرکت انقلابی، وارد میدان شوند.

وی با بیان اینکه دشمنان انقلاب به حقیقت شهادت پی نبردند، گفت: دشمن با ترور مطهری‌ها، بهشتی‌ها، سلیمانی‌ها و احمدی روشن‌ها می‌خواست آرمان انقلاب اسلامی را نابود کند ولی هر قطره خون شهید باعث جوشش بیشتر مردم برای استقامت در پای انقلاب شد.

امام‌جمعه لاهیجان با بیان اینکه حاج قاسم سلیمانی ورق را به نفع مردم برگرداند، تصریح کرد: دشمن در بهبهه مشکلات اقتصادی و تورم‌ها و سنگینی رکود در کشور قصد داشت مردم را از حاکمیت جدا کند ولی خون شهید سلیمانی باعث شد همه نقشه‌های دشمن نقش بر آب شود.

سلیمانی با بیان اینکه شهدا عزادار نمی‌خواهند بلکه جریان ساز می‌خواهند، افزود: شهدا توقع دارند تا مردم هم‌سنگر آن‌ها باشند تا برای اسلام و درراه انقلاب جریان سازی کنند و دست دشمن را کوتاه کنند و شهید سلیمانی نیز با شهادتش باعث جریان سازی در جامعه شد.

وی با بیان اینکه سردار سلیمانی بهترین بود و توسط بدترین افراد به شهادت رسید، گفت: مذاکرات باید جمع شده و کسی به آن فکر نکند و به‌جای آن به فکر بیرون راندن آمریکا از منطقه فکر کنید.

امام‌جمعه لاهیجان با اشاره به اهمیت انتخابات مجلس در دوم اسفندماه سال جاری گفت: مردم باید در رأی دادن خود دقت بیشتری کرده و افرادی که وامدار جریان‌ها و جناحی نیستند به آن‌ها رأی دهد تا مجلسی انقلابی سرکار آید.

انتهای پیام/84008

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول