اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  تشکل های دانشگاهی

واکنش جنبش استادی کشور به اظهارات اخیر حسام‌الدین آشنا

بسیج اساتید کشور به اظهارات اخیر حسام‌الدین آشنا درباره حضور مردم در تشییع سردار شهید قاسم سلیمانی واکنش نشان داد.

واکنش جنبش استادی کشور به اظهارات اخیر حسام‌الدین آشنا

به گزارش حوزه تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، بسیج اساتید دانشگاهها، مراکز آموزش عالی و پژوهشی کشور به اظهارات حسام‌الدین آشنا در برنامهٔ تلویزیونی شبکه چهار درباره حضور مردم در تشییع شهید سلیمانی واکنش نشان داد.

بسیج اساتید دانشگاهها، مراکز آموزش عالی و پژوهشی کشور در بخشی از پیام خود تاکید کرد: اطلاع یافتیم حسام الدین آشنا مشاور رئیس جمهور، شب گذشته در برنامهٔ تلویزیونی شبکهٔ چهار، خروش ملت را به حساب دولت دوازدهم گذاشت و ضمن برجامی خواندن سپهبد ایران و اسلام مدعی شد؛ حضور ایرانیان در تشییع حاج قاسم آخرین فرصت نظام!! برای بازسازی خود است!!

در ادامه آمده است: از شب گذشته تا کنون، استادان و مدرسان کثیری از دانشگاهها و مراکز آموزش عالی کشور در تماس‌های متعددی با روابط عمومی و مسوولان جنبش استادی ایران، خواستار برخورد فوری با این فرد هتاک شدند. به این وسیله روابط عمومی ومرکز رسانه ای جنبش استادی مواردی را به استحضار می رساند.

بسیج اساتید در این پیام تاکید کرد: به صراحت به آقای آشنا! می گوییم شرم و ننگ برتو باد بخاطر دروغگویی دربارهٔ ملّت و حاج قاسم! 

در بخش دیگری آمده است: اگر بازهم سعی کنید پیام رستاخیز عمومی ایرانیان، قیام ۱۶ دی تهران و رفراندوم ملّت از پسِ شهادت سپهبد ایران و اسلام را تحریف و با برچسب های ضدایرانی تکرار کنید؛ جنبش استادی ایران به وظیفهٔ انقلابی خود دربارهٔ فرد هتاک به ساحت قیام عمومی ایرانیان اقدام خواهد کرد.

در پایان آمده است: جنبش استادی ایران همچنین منتظر اقدام قاطع دبیرخانهٔ شورای عالی امنیت ملی و دبیرخانهٔ شورای امنیت کشور دربارهٔ تحریف ضدانقلابی قیام ایرانیان علیه آمریکای بالذات تروریست از سوی مشاور رییس جمهور به انتظار اقدامات قانونی خواهد ماند تا در این مرحله به اصل انقلابی آتش به اختیار بی نیاز باشد.»

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول