اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

وقت خروج آمریکا از منطقه فرا رسیده است

امام جمعه سیرجان گفت: وقت آن رسیده که آمریکایی‌های غاصب تا دیر نشده منطقه را ترک و به کشور خود برگردند و توقع هم این است کشورهای منطقه کمک کنند تا سرزمین و کشورشان اشغال نباشد، خودشان بهتر می‌توانند امنیت و اقتدار را برای کشورشان تامین کنند.

وقت خروج آمریکا از منطقه فرا رسیده است

به گزارش خبرگزاری فارس از سیرجان، حجت‌الاسلام سیدمحمود حسینی امروز در خطبه‌های نماز جمعه اظهار داشت: رستاخیز مردمی در تشییع جنازه سپهبد شهیدمان پشتوانه مردمی نظام اسلامی و اقتدار این نظام و مردم را به جهان و عالم و آدم نشان داد.

امام جمعه سیرجان بیان داشت:  این حضور گسترده مردم که به رستاخیز تشبیه شد پشتوانه خوب و مقتدری هم برای کشوراست  و این اصل را به مسئولان تاکید می کند که تکیه بر بیگانگان اشتباه است و باید با اتکای به درون و استقلال اقتدار را حفظ کنیم.

وی تصریح کرد : از کاظمین تا کربلا و کرمان و همه شهرهای کشور حضور مردم در مراسم تشییع و بزرگداشت و سوگواری حاج قاسم بود و دشمن با این سیل جمعیت ترسید و ضرورت دارد این اتحاد و انسجام حفظ شود که پیروزی نهایی نزدیک است.

حسینی با قدردانی از مردم در جای‌جای میهن  به‌خاطر حضور در تشییع و برگزاری مراسم  سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، شخصیت این رزمنده شب زنده‌دار را دارای روحیه اخلاص و شجاعت، مطیع ولایت و رهبری، باتدبیر و متقی، مالک‌اشتری برای رهبر  و گوش به فرمان ایشان عنوان کرد و ادامه داد : امروز جوانان میهن ما بیشتر دشمنان خود و آمریکا و استکبار را شناختند.

خطیب جمعه سیرجان انهدام پایگاه‌های آمریکا در عراق توسط سپاهیان اسلام  را یک سیلی کوچک به سردمداران کاخ سفید عنوان کرد و گفت: پایگاه عین‌الاسد که به وسعت 50 کیلومتر مربع ساخته و تجهیز شده با موشک‌های ایرانی در هم کوبیده شد.

وی خاطرنشان کرد: وقت آن رسیده که آمریکایی‌های غاصب منطقه تا دیر نشده به کشور خود برگردند و توقع هم این است کشورهای منطقه کمک کنند تا سرزمین و کشورشان اشغال نباشد و خودشان بهتر می‌توانند امنیت و اقتدار را برای کشورشان تامین کنند.

حسینی ابراز داشت: همان‌طور که در اعلام سپاه مقتدر ما آمد نباید هیچ کشوری اجازه دهد آمریکایی‌ها پشتیبانی و حرکت نظامی علیه نظام اسلامی ایران را از آن کشور داشته باشد و اگر نیروهای آمریکایی اقدامی علیه ایران اسلامی طراحی کنند قطعا سرزمین صهیونیست‌های غاصب با خاک یکسان می‌شود.

امام جمعه سیرجان به عقب‌نشینی ترامپ پس از حمله به پایگاه‌هایش در عراق اشاره کرد و گفت: سردمداران کاخ سفید امروز از ترس حرف از صلح می‌زنند و در واقع طالب صلح و امنیت در منطقه نیستند، سیاست آمریکا در منطقه چپاول و غارت کشورها در قالب ناامنی و پرورش تروریست است که دیگر امروز به نقطه آخر رسیدند به جای این حرف‌ها در فکر بازگشت به سرزمین خود باشند.

خطیب جمعه سیرجان از مجلس عراق به‌خاطر مصوبه اخراج خارجی‌ها از کشورشان و از مجلس شورای اسلامی کشورمان برای تصویب طرح سه فوریتی، افزایش بودجه سپاه قدس و از مجمع تشخیص مصلحت نظام به خاطر تایید این طرح قدردانی کرد و افزود: این قاطعیت‌ها دشمن را بیشترذلیل و خوار نشان می‌دهد و اگر 26 دی ماه در سال 57 فرار شاه از ایران بود انشاءالله 26 دی ماه امسال هم روز خروج آمریکا از منطقه باشد.

انتهای پیام/80015/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول