اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

تقاص خون سردار سلیمانی خروج آمریکا از منطقه است

امام‌جمعه آستانه‌اشرفیه با بیان اینکه تقاص خون سردار سلیمانی خروج کامل آمریکا از منطقه است، گفت: همان از طرف طور که مقام معظم رهبری و دبیر کل حزب‌الله فرمودند ارزش کفش سردار سلیمانی از سر ترامپ باارزش‌تر است و باید تمام نیروهای آمریکایی از منطقه خارج شوند تا بتوان تقاص خون این شهید را گرفت.

تقاص خون سردار سلیمانی خروج آمریکا از منطقه است

به گزارش خبرگزاری فارس از آستانه‌اشرفیه، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد طیبی ظهر امروز در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته این شهرستان با بیان اینکه سردار شهید سپهبد سلیمانی بنده مخلص خدا بوده است، اظهار کرد: این شهید بزرگوار در دوران دفاع مقدس و در مبارزه با داعش با تشکیل و ساماندهی نیروهای مقاومت در منطقه باعث سرنگونی و نابودی داعش شد که نشان‌دهنده مجاهدت بی‌پایان این شهید درراه پروردگار بوده است.

وی با اشاره به بالاترین ویژگی شهید سلیمانی گفت: همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند شهید سلیمانی یک سیاستمدار، مجاهد خالص، دشمن‌شناس و شجاع بوده و در انجام همه کارها پروردگار را در نظر می‌گرفت.

امام‌جمعه آستانه‌اشرفیه با اذعان به اینکه دشمنی آمریکا با انقلاب اسلامی دائمی است، تصریح کرد: عده‌ای تصور دارند نباید دشمن را عصبانی کرد ولی مردم و مسؤولان باید بدانند که دشمنی استکبار از انقلاب دائمی بوده و این کشورها با مذاکره سعی در نفوذ به کشور دارند لذا مسؤولان از انجام این کار و مذاکره و استکبار و کشورهای اروپایی جلوگیری کنند.

طیبی حمله سپاه پاسداران به پایگاه نظامی عید الاسد آمریکا در بغداد را یکی سیلی محکم دانست و بیان کرد: حمله موشکی سپاه پاسداران به پایگاه عین الاسد یک سیلی بسیار محکم بوده و ابهت آمریکا در جهان را از بین برده است زیرا بعد از جنگ‌ جهانی دوم هیچ کشوری به پایگاه‌های آمریکا حتی یک تیر هم به سمت موشک‌های ما شلیک نکردند.

وی با اشاره به دلایل عقب‌نشینی رئیس‌جمهور آمریکا از موضعِ قبلی خود در قبال پاسخ‌گویی به ایران در صورت حمله موشکی گفت: ترامپ تصور نمی‌کرد جمهوری اسلامی به مجهزترین پایگاه نیروی هوایی آمریکا در منطقه حمله کند و ایران با انجام این کار قدرت نظامی و موشکی خود را نشان داد.

امام‌جمعه آستانه‌اشرفیه با بیان اینکه تقاص خون سردار سلیمانی خروج کامل آمریکا از منطقه است، تصریح کرد: همان از طرف طور که مقام معظم رهبری و دبیر کل حزب‌الله فرمودند ارزش کفش سردار سلیمانی از سر ترامپ باارزش‌تر است و باید تمام نیروهای آمریکایی از منطقه خارج شوند تا بتوان تقاص خون این شهید را گرفت.

طیبی با تأکید بر لزوم توجه به تکمیل ساخت پل کابلی آستانه‌اشرفیه بیان کرد: ساخت این پل از مهم‌ترین دغدغه‌های مردم آستانه‌اشرفیه و با پیگیری‌های بنده تنها مشکل این پل کمبود بودجه است لذا امیدوارم با دستوری که وزیر راه در سفر به این شهرستان برای تکمیل پل دادند یا تخصیص بودجه تکمیل شود زیرا باعث پیشرفت این منطقه می‌شود.

وی با درخواست از مسؤولان برای اتمام مسکن مهر در آستانه‌اشرفیه افزود: مردم تمام سرمایه‌های خود را برای خرید منزل به پیمانکاران این پروژه دادند تا صاحب‌خانه شوند ولی هنوز به اتمام نرسیده که باید استاندار به این مسئله ورود کند.

امام‌جمعه آستانه‌اشرفیه با اشاره به ویژگی شخصیتی مجاهدان در راه خدا گفت: مجاهدان درراه خدا در برابر دشمنان خشن، مؤمنان و دوستان فروتن، بندگی خالص خدا ازجمله ویژگی‌های مجاهدان درراه خدا است که باید جوانان این افراد را الگوی خود قرار دهند.

طیبی یکی از آسیب‌هایی که می‌تواند به اسلام ضربه بزند را روی برگرداندن از دین دانست و افزود: در طول تاریخ برنامه‌های بسیار زیادی برای بدبین کردن مردم نسبت به اسلام انجام‌شده است تا جوانان و آحاد مردم را از اسلام جدا و دینشان را عوض شد کنند که با هدایت پروردگار و رهنمودهای امامان معصوم به هدف خود نرسیده است‌.

وی به علاقه پیامبر به مردم ایران اشاره کرد و گفت: پیامبر فرمود سعادتمندترین مردمان دنیا ایرانیان هستند زیرا یک دین‌دار واقعی بوده و اگر زبان قرآن کریم به زبان فارسی نازل می‌شد، عجمیان به اسلام روی نمی‌آوردند ولی مردمان فارس علیرغم اینکه زبان قرآن عربی است به معارف آن پی برده و اسلام را باجان و دل پذیرفتند.

انتهای پیام/84007

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول