اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

اقدام سپاه پاسخ به مطالبه مردم بود/ انتقام تا خروج آمریکا از منطقه ادامه دارد

امام جمعه سمنان گفت: اقدام سپاه پاسداران پاسخ به مطالبه مردم بود و انتقام خون سپهبد سلیمانی تا خروج آمریکا از منطقه ادامه دارد.

اقدام سپاه پاسخ به مطالبه مردم بود/ انتقام تا خروج آمریکا از منطقه ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، آیت‌الله سیدمحمد شاهچراغی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان که در مسجد امام خمینی (ره) این شهر اقامه شد، شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و مصادف شدن این ایام با شهادت سردار رشید اسلام، سپهبد حاج قاسم سلیمانی را به نمازگزاران تسلیت گفت.

وی به تشریح چند اقدام مهم شهید سلیمانی در تضمین امنیت منطقه اشاره و اظهار کرد: یکی از کارهای مهم این سردار رشید اسلام، فروپاشی کاخ آرزوهای ترامپ بود که فکر تشکیل خاورمیانه جدید با کدخدایی خودش را در ذهن داشت.

امام جمعه سمنان افزود: حزب‌الله لبنان، حشدالشعبی عراق و دیگر نیروهای مقاومت در منطقه از وجود و درایت این سرباز رشید درس می‌گرفتند.

شاهچراغی با اشاره به زوایای پاک زندگی شهید سلیمانی اظهار کرد: شهادت سپهبد سلیمانی همچون حیات پاکش زمینه‌ساز خیر شد و خون مبارکش با برکاتی همراه بود.

وی با بیان اینکه طرح سه فوریتی مجلس شورای اسلامی و معرفی پنتاگون به‌عنوان یک سازمان تروریستی یکی از ثمرات خون پاک این شهید والامقام بود، ادامه داد: تصویب خروج نیروهای آمریکایی از عراق از ثمرات دیگر خون این شهید بود که البته باید پیگیری شود.

امام جمعه سمنان افزود: ثمره سوم خون این شهید، تشییع پیکر عاشورایی او و شهید ابومهدی المهندس بود که امام خامنه‌ای نیز در این باره فرمودند با شهادت سردار سلیمانی قیامتی در منطقه برپا شد.

شاهچراغی با بیان اینکه اخلاص و معنویت سپهبد سلیمانی مثال‌زدنی بود، بیان کرد: در توصیف اخلاق این شهید همین بس که فرمودند بر سنگ مزارم بنویسید سرباز سلیمانی! و از نوشتن عناوین پرهیز کنید.

وی بیان کرد: اخلاص این سردار رشید علوی بود و حاج قاسم سلیمانی در فرهنگ ولایتمداری ذوب شده بود.

امام جمعه سمنان با اشاره به تشییع باشکوه پیکر این سردار رشید اسلام که مفهومش تجلیل مردم از فرهنگ شهادت‌طلبی بود، اظهار کرد: مردم دیدند از برجام آبی گرم نشد و با حضور باشکوه خود در آیین‌های متعدد گرامیداشت یاد وی، از فرهنگ شهادت‌طلبی سردار شجاع ایران تجلیل کردند.

شاهچراغی با اشاره به پاسخ اولیه سپاه در پاسخ به حرکت تروریستی ترامپ و هم‌دستانشان اظهار کرد: کاری که سپاه انجام داد، لبیک به ندای مردم بود؛ مردم خواهان انتقام بودند و سپاه تنها یک سیلی به‌صورت آمریکا زد و باید ادامه پیدا کند تا از وجود آمریکا در منطقه خبری نباشد.

وی با بیان اینکه به فرموده رهبری انتقام نهایی خون‌خواهی این شهید تنها خروج آمریکا از منطقه است، خاطرنشان کرد: این خواسته امام خامنه‌ای باید اجرایی و عملیاتی شود.

انتهای پیام/74034/م/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول