اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

سردار سلیمانی در راستای کوتاه‌کردن دست استکبار از سر مسلمانان به شهادت رسید

امام جمعه موقت سقز گفت: سردار سلیمانی سرباز وطن بود و در راستای کوتاه‌کردن دست استکبار از سر مسلمانان به شهادت رسید.

سردار سلیمانی در راستای کوتاه‌کردن دست استکبار از سر مسلمانان به شهادت رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از سقز، ماموستا ملامحمود ابن‌الخیاط در خطبه‌های جمعه این هفته شهر سقز با تسلیت شهادت سردار بزرگ اسلام، سپهبد حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: آن شهید بزرگوار و همرزمانش برای کوتاه‌کردن دست ظالمان از سر کشورهای مسلمان به شهادت رسیدند و جان خود را فدا کردند.

امام جمعه موقت سقز گفت: سردار سلیمانی سرباز وطن بود و در راستای کوتاه‌کردن دست استکبار از سر مسلمانان به شهادت رسید.

وی ادامه داد: ما باید راه این شهید و شهیدان گرانقدر را ادامه دهیم و در راستای اهداف آنان کوتاهی نکرده و نگذاریم دشمنان به اهداف خود برسند.

وی افزود: دشمنان دین و قرآن چشم طمع به ایران اسلامی دوخته‌اند و ما باید در جهت در هم شکستن پیلان آنان از هر زمان دیگری وحدت و یکپارجگی خود را حفظ کنیم.

ماموستا ابن‌الخیاط در ادامه خطبه‌ها از آحاد مردم مسلمان استان به ویژه شهرستان سقز در پاسداشت یاد و خاطره شهید حاج قاسم سلیمانی و یارانش تقدیر کرد و بر ادامه راه آن شهیدان گرانقدر تاکید کرد.

امام جمعه موقت سقز سپس به اهمیت وجود مساجد در هر منطقه‌ای اشاره کرد و گفت: مساجد پایگاه دین اسلام است و باید مسلمانان در راه ساختن و آباد کردن مساجد تلاش و کمک کنند.

وی در ادامه افزود: مطمئن باشد کسانی که مسلمان هستند و در راه خدا حرکت می‌کنند و اوامر باریتعالی را بجای می‌آورند حتما بهشتی‌اند و کسانی که در راه غیر اسلامی قدم بر می‌دارند وارد جهنم خواهند شد و به اعمال بدی که انجام داده اند باید در روز جزا پاسخگو باشند.

ماموستا ابن‌الخیاط سپس به نعمت‌های خداوند در بهشت برای افرادی که وارد آنجا می‌شوند اشاره کرد و گفت: بی‌گمان جهنمیان آزار و اذیت خواهند شد، پس باید در این دنیای فانی هر آنچه که خداوند فرموده است را انجام دهیم تا مورد رحمت حضرت حق قرار گیریم.

وی خطاب به مسلمان توصیه کرد، برادران و خواهران مسلمان قبل از اینکه از جانب خداوند به حسابمان برسند، خودمان به حساب خودمان برسیم تا در روز قیامت سربلند باشیم.

انتهای پیام/2330/74

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول