اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

هیمنه آمریکا با خون مطهر سردار سلیمانی شکسته شد

امام جمعه گچساران گفت:هیمنه آمریکا با خون مطهر سردار سلیمانی و اقتدار سپاه شکسته شد.

هیمنه آمریکا با خون مطهر سردار سلیمانی شکسته شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، حجت‌الاسلام سید امین‌الله حجازی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با دعوت و توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار کرد، تقوا راه رسیدن به خداوند است.

 وی با اشاره به دهه اول فاطمیه گفت: روز گذشته شهادت جانسوز فاطمه مرضیه (س) برترین زنان عالم از آسمان  و زمین به همه مسلیمن جهان و مقام معظم رهبری تسلیت عرض می‌کنم.

 امام جمعه گچساران ادامه داد: تشکر مقام معظم رهبری از روح شهید سردار سلیمانی که در این باره رهبری بیان داشتند از روح مطهر شهید سردار سلیمانی از اعماق دل تشکر می‌کنم.

 حجازی ابراز کرد: رهبری  بیان داشت، این شهید بزرگوار اگر گزارش کتبی و یا شفاهی از کارهای خود  ارائه می‌دادند، بنده قلبنا و زبانا او را تحسین می‌کردم

خطیب جمعه گچساران عنوان کرد: رهبری فرمودند اما امروز آنچه که منشا و برکات برای کشور و بلکه برای منطقه به وجود آورد در برابر او من تعظیم می‌کنم.

 وی ادامه داد: این بدان معنا است که سردار بزرگ ما مورد توجه اهل بیت قرار گرفته است.

 حجازی عنوان کر: رهبری فرمودند که  کار بسیار بزرگی انجام شد ، قیامتی به پا کرد، معنویت او این گونه او را برجسته کرد.

امام جمعه گچساران عنوان کرد: شرق و غرب عالم هر انسان آزاده‌ای  و شیعه‌ای در هر نقطه عالم از  شهادت سردار شهید سلیمانی این گونه تحت تاثیر قرار می‌گیرد و حتی دشمنان تحسین می‌کنند.

حجازی ادامه داد: رهبری بیان داشتند که این تشییع جنازه‌ها و این وضعیتی که  در عراق و ایران به وجود آمد معلوم است که این انسان ،انسان خاصی است.

 خطیب جمعه گچساران تصریح کرد: از خداوند شاکر هستیم چرا که خداوند ما را  انسان مسلمان و شیعه و در کشور اسلامی و شیعی در زمان حکومت جعفری و علوی قرار داد و بعد هم رهبری الهی این چنینی  و بعد هم سرداران بزرگ این چنینی و سپاه پاسداران قرار داد.

حجازی تصریح کرد: از  سپاه پاسداران سرافراز  و مقتدر صمیمانه تقدیر و تشکر  می‌کنیم که دقیق و هم زمان با  تشیع پیکر مطهر سردار سلیمانی در همان لحظه  کاری کردند که بعد از جنگ جهانی دوم  تاکنون در هیچ نقطه عالم هیچ کشوری  جرات نکرد مقابل امریکا شلیک کند.

 حجازی ادامه داد: سپاه مقتدر انقلاب اسلامی با اتکا به قدرت الهی و با اجرای دستور جانشین امام زمان مقتدرانه در برابر دشمنانت ایستاد و صدای این سیلی گوش دیگر ملعونان را کر کرد.

 امام جمعه گچساران با بیان اینکه آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند کند، عنوان کرد: این ابله جرات انجام هیچ کاری را ندارد  و این درس بزرگی است و ما باید تلاش کنیم این درس را همیشگی کنیم  تا هیمنه آمریکا فرو بپاشد.

وی ادامه داد:  این اقتدار سپاه پاسداران و نیروهای مصلح اسلام و خون مطهر سردار سلیمانی این هیمنه را شکستند و امروز جهان  متوجه آن شد که قدرت از آن اسلام است.

 خطیب جمعه گچساران اظهار کرد:مرحوم آیت الله رسولی  محلاتی روز گذشته دار فانی را وداع گفته و ایشان اولین شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور بودند تاکنون عضو سیاست گذاری ائمه جمعه و صدها تالیف  و تفسیر قرآن دارند  و در دوران انقلاب، انقلابی و از مریدان رهبری بودند.

وی خاطرنشان کرد: مرحوم آیت الله رسولی محلاتی انسانی والا مقام و متدین، فعال و مبلغ و اهل قلم و بیان بودند که روز گذشته دار فانی را وداع گفتند.

انتهای پیام/82031

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول