اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

حمله موشکی سپاه موجب وحشت آمریکا شد/ شکست جدی آمریکا در منطقه

امام جمعه بندرترکمن گفت: «ترامپ» بعد از حمله موشکی اعلام کرد که ما حاضریم با ایران صلح و مذاکره کنیم که این سخنان نشانه ترس و وحشت آمریکایی‎ها است.

حمله موشکی سپاه موجب وحشت آمریکا شد/ شکست جدی آمریکا در منطقه

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرترکمن، حجت‎الاسلام محمدصالح منصوری ظهر امروز در خطبه‎های عبادی سیاسی نماز جمعه بندرترکمن، با تسلیت ایام فاطمیه و شهادت سپهبد سلیمانی اظهار کرد: آمریکا نمی‎دانست شهادت سردار سلیمانی برای او بسیار خطرناک‎تر از خود سلیمانی است و اگر این مسأله را می‎دانست دست به چنین اقدام احمقانه‎ای نمی‎زد.

وی تصریح کرد: زمانی ترامپ ایران را تهدید کرد، شهید سلیمانی به او پیامی صادر کرد که خیلی از افراد آن را نفهمیدند، این شهید بزرگوار فرمودند «ترامپ قمارباز من به تنهایی برای مقابله با تو کافی هستم.»

*آمریکا با شهادت سردار سلیمانی رو به اضمحلال رفت

امام جمعه بندرترکمن با بیان اینکه با شهادت سردار سلیمانی گور آمریکا کنده شد و آمریکا رو به اضمحلال رفت، بیان کرد: با شهادت سردار سلیمانی آمریکا در منطقه با شکست جدی روبه‎رو شد.

منصوری با اشاره به حضور چند میلیونی مردم ایران و عراق در تشییع سپهبد شهید سلیمانی افزود: این حضور گسترده نشانه عظمت جمهوری اسلامی ایران است.

وی متذکر شد: آمریکا و عربستان سعودی ماه‎های زیادی هزینه کردند تا در بین مردم عراق ایران‎هراسی ایجاد کرده و بین این دو کشور اختلاف‎افکنی کنند اما شهادت سردار سلیمانی موجب شد تمام نقشه‎ها و زحمات آنها از بین برود.

*شهادت سردار سلیمانی موجب اتحاد جهان اسلام شد

امام جمعه بندرترکمن ادامه داد: مردم عراق با شهادت سردار سلیمانی عاشق ایرانی‎ها شدند و در بین مردم عراق اعم از گروه‎های مقاومت و عشایر این کشور اتحاد و انجسام ایجاد شد و مجلس عراق خروج نیروهای آمریکایی از این کشور را به تصویب رساند که این مسأله شکست جدی برای آمریکا محسوب می‎شود و از برکات خون مطهر سردار سلیمانی است.

منصوری با بیان اینکه یکی از سناتورهای آمریکا از شکست آمریکا در منطقه با خروج نیروهای نظامی این کشور خبر داد، گفت: مردم در روز روشن به سفارت آمریکا در بغداد حمله کردند و به این سفارت که 16 هزار نیرو داشت خساراتی وارد کردند

وی با بیان اینکه شهادت سردار سلیمانی موجب اتحاد بیشتر مردم ایران شد، افزود:  بعد از فتنه بنزین ناامیدی و سردرگمی برای برخی ایجاد شده بود که شهادت این سردار رشید اسلام دل‎ها را به یکدیگر نزدیک کرد.

امام جمعه بندرترکمن اتحاد جبهه مقاومت و انزجار بیشتر از آمریکا در جهان را از دیگر دستاوردهای ترور سردار سلیمانی برشمرد و بیان کرد: بعد از شهادت سردار سلیمانی و تصمیم ایران برای گرفتن انتقام، آمریکا 16 کشور را واسطه کرد و گفت در صورتی که ایران می‎خواهد انتقام بگیرد مقابل به مثل کند که سیدحسن نصرالله پاسخ آنها را داد و بیان کرد ارزش کفش سردار سلیمانی بیشتر از سر ترامپ است.

منصوری با اشاره به تظاهرات مردم آمریکا، هند و لندن و کانادا بر علیه آمریکا و جنگ‎افروزی ترامپ و به آتش کشیدن پرچم آمریکا گفت: ترامپ قبل از حمله موشکی ایران تهدید کرد که در صورت گرفتن انتقام 52 نقطه از ایران را هدف قرار می‎دهد اما بعد از حمله موشکی ایران به پایگاه عین‎الاسد و اربیل در عراق ترامپ جرأت هیچ اقدامی را نداشت و مجلس سنا از ترامپ خواست خویشتنداری کند.

وی با بیان اینکه قدرت موشکی ایران بسیار قوی است، ابراز کرد: ترامپ بعد از حمله موشکی اعلام کرد که ما حاضریم با ایران صلح و مذاکره کنیم که این سخنان نشانه ترس و وحشت آمریکایی‎ها است.

امام جمعه بندرترکمن افزود: طبق آمار رسانه‎های خارجی حمله موشکی ایران به پایگاه‎های نظامی آمریکا در عراق تاکنون 400 کشته و زخمی داده و 224 نفر از زخمی‎ها را به اردن و اسرائیل بردند که فرستادن سربازان زخمی آمریکایی به اسرائیل موجب ترس و وحشت مردم شده است.

*حمله موشکی سپاه به عین‌الاسد نشانه قدرت ایران و ضعف آمریکاست

منصوری بیان کرد: در طول 70 سال گذشته هیچ کشوری جرأت حمله به آمریکا را نداشته اما امروز ایران دست به چنین اقدامی زده و این مهم نشان می‎دهد امروز ایران قدرتمند است و ایران بسیار قوی و آمریکا ضعیف شده است.

وی با بیان اینکه حمله موشکی سپاه به عین‎الاسد ترش و وحشت دشمن را برملا کرد، افزود: عده‎ای از خائنان، بزدلان و رفاه طلبان و دنیازدگان در شهات سردار سلیمانی به دولت نامه‎ای نوشتند و گفتند «به فکر رفاه و آبادانی مردم باشید نه انتقام» این در حالی است که بیش از 80 میلیون ایرانی صدای انتقام سر دادند و اظهارات این چنینی مخالفت صریح با بیانات رهبر معظم انقلاب است.

امام جمعه بندرترکمن متذکر شد: این دسته از لیبرالها و بزدلان ایمان ضعیفی دارند، بعد از حمله موشکی ایران به عین‎الاسد همگان عقب‎نشینی آمریکا را مشاهده کردند و این مسأله نشانه قدرت ایرن و اثرات خون سردار شهید سلیمانی است.

انتهای پیام/ 83018/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول