اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

شهادت سردار سلیمانی سرعت نابودی و افول آمریکا را بیشتر کرد

امام جمعه سی‌سخت گفت: شهادت سردار سلیمانی سرعت نابودی و افول آمریکا را بیشتر کرد.

شهادت سردار سلیمانی سرعت نابودی و افول آمریکا را بیشتر کرد

 به گزارش خبرگزاری فارس از سی سخت، نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته به امامت حجت‌الاسلام ناصر مصباح نژاد با حضور پرشور مردم در محل مسجد جامع امام علی (ع) برگزار شد.
مصباح نژاد ضمن دعوت خود و تمامی نمازگزاران به تقوای الهی در خطبه اول گفت: گناه انسان سالک و مومن را از خیلی مقامات و درجات کمال ساقط می‌کند که نیمی از این مقامات معنوی و اعتقادی، مقام دوستی و محبت و عطش و ارادت به انسان‌های کامل و حجت‌های خداوندی است که باعث عاقبت بخیری و رستگاری می‌شود.

مصباح‌نژاد  گفت: جمعه 20 دی ماه 98 یادآور قتل میرزا محمد تقی خان فراهانی معروف به امیر کبیر ،که در حمام فین کاشان به دستور ناصرالدین شاه قاجار درسال 1320 به قتل رسید ،صدراعظم ایران در دوره ناصرالدین شاه قاجار اصلاحاتی را در زمینه آموزش اجتماعی و سیاسی بوجود آورد از جمله تاسیس دارالفنون، انتشار روزنامه، رسیدگی به وضع عالیه، سروسامان دادن به ارتش، سیاست معروف به سیاست موازنه منفی  را برگزید، سیاست موازنه منفی این بودکه می گفت: نه به روس امتیاز می دهیم و نه به انگلیس ونه هیچ قدرت خارجی دیگر.

وی عنوان کرد: حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به پادگان عین الاسد در تاریخ معاصر بی سابقه بود و دنیا را متعجب کرد و در دنیا تاکنون بجز جمهوری اسلامی کسی جرات نکره به آمریکا بگوید بالای چشمت ابروست،اما دیدید که جمهوری اسلامی با جرأت حیثیت و هیمنه آمریکا را منهدم کرد و این جرأت متکی به ایمان و غیرت دینی و ولایت مداری نیروهای سپاه است.

امام جمعه سی‌سخت  گفت: ترامپ با ترور سرداران عزیز ما که از چهره‌های بین‌المللی و فرماندهان عالی رتبه نظامی و محبوب در دنیا بود، سرعت نابودی و افول آمریکا را بیشتر کرد و زمانی که آمریکا را از منطقه بیرون کردیم نوبت رژیم نامشروع و غاصب صهیونیسم اسرائیل است که باید از صحنه روزگار محو گردد.

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول