اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

انتقام خون سردار سلیمانی اخراج نیروهای آمریکایی از منطقه است

امام جمعه جیرفت گفت: انتقام خون سردار سلیمانی اخراج نیروهای آمریکایی از منطقه و نابودی رژیم صهیونیستی است.

انتقام خون سردار سلیمانی اخراج نیروهای آمریکایی از منطقه است

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، حجت‌الاسلام رضا سعادت‌فر ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر اظهار داشت:  مهم‌ترین و بالاترین رکن و شاخصه ایمان، ایمان به امامت و ولایت است و شهادت نصیب کسی می‌شود که در مسیر ولایت محکم ایستادگی کند.

امام جمعه جیرفت ابراز داشت: امروز مهم‌ترین پیام سردار سلیمانی به ما، ایستادگی و مقاومت در مسیر ولایت است و سردار سلیمانی ذوب در ولایت بود و مانند سرباز در مقابل فرمانده بود و بدون چون و چرا از دستورات رهبری اطاعت می‌کرد.

وی افزود: امروز ما نیاز به محب و دوستدار ولایت نداریم، بلکه به ولایت‌پذیری بدون چون و چرا نیاز داریم و باید ولایتمداری را از حاج قاسم یاد بگیریم و مهم‌ترین رسالت ما در شرایط کنونی دعا برای سلامتی رهبری است.

سعادت‌فر ادامه داد: اگر بعد از خروج آمریکا از برجام، برجام را آتش می زدیم شاهد این جسارت آمریکا در به شهادت رساندن سردار سلیمانی نبودیم.

وی تأکید کرد: امروز باید مراقب نفوذی‌ها و وطن‌فروشان باشیم و دیپلماسی عزت را از سردار سلیمانی یاد بگیریم و انتقام خون سردار سلیمانی همانا اخراج نیروهای آمریکایی از منطقه و نابودی رژیم صهیونیستی است.

امام جمعه جیرفت جان‌باختن جمعی از مردم در مراسم تشییع پیکر سردار سلیمانی را تسلیت گفت و افزود: بهتر بود در انتخاب مسیرها و انجام کارها تدبیر بیشتر و بهتری اندیشیده می‌شد و اینکه یکی نکات آیه ۱۵ از سوره قصص این است که انسان‌های مومن انجام کارها ، نیاز به هسته مرکزی و تشکیلات دارند.

وی با بیان اینکه نزاع و درگیری از رفتارهای شیطانی است، عنوان داشت: بسیاری از پرونده‌های موجود در دادگستری به‌خاطر نزاع و درگیری است که ریشه در خشم دارد و باید خشم را کنترل کرد.

امام جمعه جیرفت در پایان از اداره کل راهداری و شهرداری جیرفت به دلیل نام‌گذاری یک بزرگراه در جنوب کرمان و میدانی در شهر جیرفت به نام سردار سلیمانی تشکر کرد و عنوان داشت: بهتر است فرودگاه جیرفت نیز به نام این سردار مزین شود.

انتهای پیام/ 2655/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول