اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

آزادی ۳۵ زندانی جرائم غیر عمد در فردیس

مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان شهرستان فردیس از آزادی 35 زندانی جرائم غیرعمد در سال جاری خبر داد.

آزادی ۳۵ زندانی جرائم غیر عمد در فردیس

غلامرضا نادری نژاد مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان فردیس اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تا کنون  35 زندانی از زندانیان جرائم غیرعمد، جرائم مالی از جمله مهریه و غیره در زندان فردیس، با حمایت خیرین و توسط انجمن حمایت از زندانیان شهرستان فردیس آزاد شدند.

وی مبلغ هزینه شده برای آزادی این زندانیان را  256 میلیون تومان اعلام کرد و افزود: تلاش برای آزادی زندانیان از طریق جلب مشارکت خیرین ادامه دارد و با کمک خیرین به زودی تعدادی دیگر از زندانیان آزاد خواهند شد.

مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان فردیس همچنین حمایت از خانواده های زندانیان را به عنوان بخش مهمی از وظایف انجمن، مورد تأکید قرار داد و گفت: خانواده زندانیان از اقشار آسیب پذیری هستند که به حمایت همه جانبه از سوی خیران نیاز دارند.

وی با بیان اینکه انجمن حمایت از زندانیان شهرستان فردیس با کمک و مشارکت خیرین نیکوکار، تأمین نیازهای خانواده های زندانیان را در اولویت خود دارد؛ افزود: در این راستا بسته حمایتی به صورت سبد کالا به 260 خانواده تحت پوشش این انجمن اهدا شد.

انتهای پیام/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول