اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  آموزش

مجوز تحصیل در 2 رشته در دانشگاه آزاد واحد تهران مرکز صادرشد

بر اساس مصوبه شورای برنامه‌ریزی دانشگاه آزاد اسلامی، واحد تهران مرکزی امکان تحصیل همزمان دانشجویان در 2 رشته تحصیلی را فراهم آورد.

مجوز تحصیل در 2 رشته در دانشگاه آزاد واحد تهران مرکز صادرشد

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از واحد دانشگاه آزاد تهران مرکزی، برای نخستین بار در سطح دانشگاههای دولتی و غیر دولتی کشور، بر اساس مصوبه شورای برنامه‌ریزی دانشگاه آزاد اسلامی، واحد تهران مرکزی امکان تحصیل همزمان دانشجویان در دو رشته تحصیلی را فراهم آورد.

بر اساس این مصوبه، دانشجویان پذیرفته‌شده در این واحد دانشگاهی و سایر دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی می‌توانند به طور همزمان در دو رشته در واحد تهران مرکزی ادامه تحصیل بدهند.

بر اساس این گزارش، به ‌منظور کمک به این دسته از دانشجویان، تسهیلات ویژه همچون تخفیف شهریه، امکان استفاده از مرخصی و سنوات پیش‌بینی شده است. همچنین برای اعضای هیأت علمی که علاقه‌مند به کسب تخصص در رشته‌های جدید باشند نیز تخفیف و تسهیلات ویژه منظور خواهد شد.

این گزارش حاکی است، متقاضیان تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاهی می‌توانند با پرداخت شهریه مشروط بر وجود هر دو رشته در یک شهر به دلیل عدم افت تحصیلی دانشجویان، ادامه تحصیل دهند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول