اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

نعمتی: اقدام ستادکل نیروهای مسلح در بیان جزئیات سقوط هواپیما مثبت است

عضو هیات رئیسه مجلس گفت: اینکه ستادکل نیروهای مسلح موضوع سقوط هواپیمای اوکراینی را مورد بررسی قرار داده و به اطلاع مردم رسانده یک گام مثبت است.

نعمتی: اقدام ستادکل نیروهای مسلح در بیان جزئیات سقوط هواپیما مثبت است

بهروز نعمتی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، درمورد جزئیات سقوط هواپیمای بوئینگ 737 متعلق به اوکراین گفت: اینکه ستادکل نیروهای مسلح موضوع سقوط هواپیمای اوکراینی را مورد بررسی قرار داده و به اطلاع مردم رسانده یک گام مثبت است.

وی افزود: اینکه از ابتدا چرا مسئولین مربوطه در این مورد  پنهان‌کاری کرده‌اند موضوعی است که نباید اتفاق می‌افتاد و امیدواریم که قوه قضاییه برخورد مناسب را در این موضوع داشته باشد. 

وی افزود: سازمان فضای نیروهای مسلح باید به طور دقیق موضوع را مورد بررسی قرار دهند و با مسببین و مقصرین این حادثه برخورد لازم را داشته باشند. 

عضو هیات رئیسه مجلس اظهار داشت:‌ باید از خانواده‌‌های جانباختگان حادثه هواپیمای اوکراینی دلجویی شود و مسئولین باید از خانواده‌های این جانباختگان عذرخواهی کنند. 

نعمتی خاطرنشان کرد: این اتفاق نباید رخ می‌داد و وقوع این حادثه موجب تاسف و تاثر همگان شد. باید ابعاد مختلف این حادثه به صورت موشکافانه مورد بررسی قرار گیرد و اطلاعات حاصل از این بررسی‌ها به طور شفاف به اطلاع مردم برسد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول