اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها، رویکرد دستگاه قضایی زنجان است

رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت: کاهش آمار جمعیت کیفری زندان‌ها با استفاده از مجازات‌های جایگزین حبس از رویکرد مهم دستگاه قضایی استان است.

کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها،  رویکرد دستگاه قضایی زنجان است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی پیش از ظهر امروز در جلسه کمیته ساماندهی زندانیان استان که در زندان مرکزی زنجان برگزار شد، ضمن قدردانی از اقدامات و تلاش‌های صورت گرفته در زندان‌های استان اظهار کرد : در پی بازدید از زندان مرکزی، رسیدگی به امور زندانیان و پیگیری‌های به عمل آمده 20 محکوم جرائم غیر عمد مالی از زندان آزاد شدند.

رئیس کل دادگستری استان زنجان افزود: در این جلسه که با حضور مدیر کل زندان‌های استان، معاونان قضایی رئیس کل و رؤسای زندان‌های استان برگزار شد و پرونده تعدادی از محکومان مورد بررسی قرار گرفت که در همین راستا به  15 زندانی واجد شرایط مرخصی اعطا و همچنین دو محکوم نیز به پابند الکترونیکی تجهیز شدند.

وی خاطر نشان کرد: اجرای سیاست‌های قوه قضاییه به ویژه تلاش برای کاهش آمار جمعیت کیفری زندان‌ها با استفاده از مجازات‌های جایگزین حبس از رویکردهای مهم دستگاه قضایی استان است.

صادقی نیارکی افزود: در این جلسه پس از بررسی پرونده‌های زندانیان مالی، مهریه، زندانیان بلاتکلیف و دیدارهای چهره به چهره با تعدادی از زندانیان، دستورات لازم در مورد تسریع در رسیدگی و حل و فصل مشکلات مطروحه زندانیان صادر شد.

انتهای پیام/73009/ق20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول